افتتاح طرح «تربیت داور قرآنی» در مرکز تربیت مدرس قرآن
کد خبر: 3498182
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
به همت اتحادیه مؤسسات خراسان شمالی انجام شد؛

افتتاح طرح «تربیت داور قرآنی» در مرکز تربیت مدرس قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین طرح تربیت داور مسابقات قرآن، توسط مرکز تربیت مدرس قرآن کریم امروز در خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

لیلی شکرانی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه استان خراسان شمالی، در امر تربیت داور استانی دچار ضعف است و در مسابقات این نیروها را خارج از استان تأمین می‌کند، بنابراین اقدام به برپایی طرح تربیت داور مسابقات قرآن کریم کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به نیازسنجی که در جلسات مشترک با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، مرکز تربیت مدرس قرآن‌ کریم فردا دوشنبه، 27 اردیبهشت‌ماه ساعت 15:30 نخستین طرح تربیت داور را با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی خراسان شمالی و بجنورد افتتاح می‌کند.

شکرانی با اشاره به اینکه این مرکز مجوز خود را از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است، بیان کرد: این طرح در رشته‌های تجوید، صوت و لحن توسط استادان زاکریان و قاری بین‌المللی سعید طوسی انجام خواهد شد.

وی با تأکید براینکه در این دوره از آموزش‌ها 15 تا 25 نفر حضور دارند، تصریح کرد: با اجرای این طرح می‌توان در تربیت داور مسابقات در استان نقشی کلیدی ایفا کرد و مؤسسات قرآنی تا‌کنون فراخوان جذب این دوره را بر‌عهده داشته‌اند که آغاز این دوره پس از افتتاح انجام می‌شود.

گفتنی است؛ مرکز تربیت مدرس قرآن کریم در بجنورد، شریعتی شمالی 26، جنب اداره پست قدیم ،بن بست شاداب واقع شده است.
captcha