کاهش معضلات بافت حرم رضوی در گرو مشارکت نهادهای تخصصی
کد خبر: 3491734
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

کاهش معضلات بافت حرم رضوی در گرو مشارکت نهادهای تخصصی

گروه اجتماعی: شهردار منطقه ثامن عنوان کرد: کاهش آسیب‌ها و معضلات بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در گرو مشارکت نهادهای تخصصی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، حمید ضمیری، شهردار ثامن در دیدار با حجت‌الاسلام عماد دخاني، رئيس بنياد صيانت از نهاد خانواده خراسان رضوی که در دفتر بنیاد صیانت از نهاد خانواده صورت گرفت، اظهار کرد: در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، آسیب‌ها و معضلاتی وجود دارد که کاهش آن نیازمند مشارکت و همکاری بین نهادهای تخصصی است.
وی با بیان اینکه تغییر سبک زندگی و تجملات باعث آسیب‌های بسیاری در جامعه شده است، تاکید کرد: باید در جهت کاهش این آسیب‌ها به صورت جدی گام برداشت.
حجت‌الاسلام عماد دخانی، رئيس بنياد صيانت از نهاد خانواده خراسان رضوي نیز در این دیدار با اشاره به تغییر الگوی زندگی در جامعه، عنوان کرد: در این راستا باید فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد ایجابی و ظرفیت‌های مردمی دیده و حتی سهم مردم بیشتر لحاظ شود.
یادآور می‌شود، در این دیدار مقرر شد تا کارهای علمی که در بنیاد صیانت از نهاد خانواده انجام شده است؛ تبدیل به طرح اقدامی گشته و با مشارکت شهرداری ثامن و شورای اجتماعی محلات به اجرا درآید.
captcha