کلاس‌های آموزشی ترم بهار دارالقرآن نورالهدی آغاز شد
کد خبر: 3486750
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

کلاس‌های آموزشی ترم بهار دارالقرآن نورالهدی آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کلاس‌های آموزشی ترم بهار دارالقرآن نورالهدی اصفهان از نیمه دوم فرودین‌ماه آغاز و همچنان ادامه داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قاسمی، مدیر‌عامل مؤسسه دارالقرآن نورالهدی اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: دارالقرآن نورالهدی کلیشاد اصفهان با توجه به منشور و آئین‌نامه مؤسسه، در جهت آموزش قرآن‌ کریم در رشته‌های مختلف، اقدام به برپایی دوره‌های قرآن‌ کریم کرده است.

وی ادامه داد: دارالقرآن نورالهدی، همانند سال‌های گذشته ترم‌های آموزشی را در ابتدای هر سال برنامه ریزی می‌کند که در ترم بهار نیز، رشته‌های صوت و لحن، تواشیح، اذان، ویژه دانش‌آموزان در روزهای چهارشنبه و رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم صوت و لحن، حفظ، ویژه بانوان در طول هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام ‌های جدید نیز در این ترم آغاز می‌شود، بیان کرد: ثبت نام دوره جدید تربیت مربی روخوانی، روان‌خوانی قرآن ویژه آقایان و بانوان و همچنین ثبت نام دوره جدید تربیت مربی تجوید ویژه بانوان در حال انجام است.

قاسمی گفت: مؤسسه دارالقرآن نورالهدی کلیشاد از نیمه دوم فروردین‌ماه در روزهای یکشنبه از ساعت 18 تا 19:30، کلاس آموزش نهج‌البلاغه با موضوع الگوی کامل انسانیت از نگاه امیرالمؤمنین(ع) توسط استاد رحمانی، کلاس‌های مهدویت در روزهای دوشنبه از ساعت 18 تا 19:30 با موضوع شناخت امام زمان(عج) توسط استاد خلیلی و همچنین دوره تفسیر با موضوع حکمت عبادت توسط استاد خسروی در روزهای سه‌شنبه از ساعت 18 تا 19:30 برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دیگر ثبت نام‌ها نیز در حال انجام شدن است، بیان کرد: ثبت‌ نام کلاس‌های تابستان ویژه دانش‌آموزان، ثبت نام آمادگی و دبستان قرآن پسرانه نور بهشت برای سال تحصیلی 95-96 نیز در دارالقرآن آغاز شده است.

مدیر‌عامل مؤسسه در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌ نام می‌توانند به مکان مؤسسه در اصفهان، کلیشاد، خیابان مطهری، جنب بانک سپه مراجعه کنند.

captcha