محفل قرآنی گرامیداشت استاد غلوش در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3482386
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

محفل قرآنی گرامیداشت استاد غلوش در زنجان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: عصر روز شنبه، 22 اسفندماه، محفل بزرگ قرآنی به‌ مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد فقید، شیخ راغب مصطفی غلوش در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، عصر روز شنبه، 22 اسفندماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، محفل بزرگ قرآنی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره استاد فقید، شیخ راغب مصطفی غلوش در محل دارالقرآن‌الکریم زنجان برگزار می‌شود.

این مراسم که به همت فعالان جلسه قرآنی امام حسن عسگری (ع) زنجان و همکاری موسسه دارالقرآن، اتحادیه موسسات قرآنی، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود، امکان حضور فعالان و همه علاقه‌مندان قرآنی را دارد.

در همین رابطه جعفر مرادی، مسئول محفل جلسات قرآنی امام حسن عسگری (ع)، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا از زنجان، اظهار کرد:‌ مهمان ویژه این مراسم، قاری ممتاز بین‌المللی، استاد حاج محمود رنگرز و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر دیرباز سخنران این محفل قرآنی خواهند بود.

مرادی خاطرنشان کرد:‌ مداحی استاد حاج ولی‌الله کلامی و اجرای گروه تواشیح حبل‌المتین از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم هستند.

مرادی که یکی از قاریان پیشکوست شهر زنجان است، تاکید کرد: برگزاری برنامه در قالب بزرگداشت و یادمان برای اساتید قرآنی یکی از راه‌های تشویق علاقه‌مندان به حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد:‌ آثار استاد غلوش در الگوسازی برای بسیاری از علاقه‌مندان به حضور در زمینه فعالیت‌های قرآنی اثرگذار بود و حق بزرگی در این زمینه دارند و برگزاری برنامه یادبود، شاید کمترین کار در بزرگداشت مقام اینگونه اساتید قرآنی باشد.

captcha