بهشت زهرا (س) در جوار قطعه شهدا به استقبال بهار می‌رود
کد خبر: 3480384
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱

بهشت زهرا (س) در جوار قطعه شهدا به استقبال بهار می‌رود

گروه جامعه: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به برنامه‎ها و اقداماتی که این سازمان در طرح استقبال از بهار فاطمی انجام داده است، از برگزاری مراسم ویژه تحویل سال با حضور خانواده شهدا و شهروندان در قطعات شهدا خبر داد.

اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برگزاری مراسم ویژه تحویل سال در قطعات شهدا و با حضور خانواده‌های معظم شهدا و شهروندان، گفت: در روزهای پایانی سال و لحظات تحویل سال، اهدای گل، گلدان و گلاب به زائران قبور مطهر شهدا در لحظه تحویل سال جدید انجام خواهدشد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، افزود: امسال قرار است ماشین‌های برقی به منظور رفاه زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و رفاه حال خانواده معظم شهداء به‌ویژه مادران و پدران شهدا مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تمهیدات رفاهی و اجتماعی دیده شده و با توجه به اینکه تمام خیابان‌های اصلی و فرعی سازمان نامگذاری و مسیرها مشخص شده است، نقشه راهنمای قطعات بهشت زهرا (س) تهیه و به‌ صورت تمام رنگی از طریق همکاران پلیس راهور نیروی انتظامی در مبادی ورودی شهر تهران و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) توزیع می‌شود.

توکلی با اشاره به اقدامات و برنامه‎های بهشت زهرا(س)، برای ایام پایانی سال گفت: مجهز شدن همه راه‌های ارتباطی سازمان بهشت زهرا(س) به تابلوهای اطلاع‌رسانی، دوربین‌های پلیس، آماده‌سازی و زیباسازی فضای سبز 750 هکتاری سازمان بهشت زهرا (س) و کاشت درخت، بازسازی فضاهای سبز، مبلمان شهری، نظافت محیطی و آماده‌سازی فضای کلی بهشت زهرا (س) برای استقبال از بهار فاطمی و شهروندان از اقداماتی که در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، برپایی بازارهای میوه و تره‌بار، هماهنگی‌های لازم با مترو برای افزایش سرویس‌دهی به شهروندان در روزهای پایانی سال به‌ویژه پنجشنبه و جمعه پایان سال و کوتاه شدن فاصله حرکت قطارهای مترو به هفت و پنج دقیقه در آن ایام را از دیگر برنامه‌های سازمان بهشت زهرا (س) در قالب طرح استقبال از بهار فاطمی اعلام کرد.

توکلی در پایان تصریح کرد: با توجه به نظرسنجی‌های انجام شده از مردم و تمایل شهروندان برای مراجعه به بهشت زهرا (س) از درب منزل، امسال نقشه مسیرهای منتهی به آرامستان مرکزی پایتخت، بزرگراه‌های درون شهری و برون شهری را در نقشه جدید پیش‌بینی کرده‌ایم و با راهنمایی این نقشه شهروندان می‌توانند از درب منزل بهترین راه دسترسی به بهشت زهرا (س) را از شمال، غرب و شرق تهران انتخاب کنند.

captcha