تعامل نرم با بدنه جامعه زمینه نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف را فراهم می‌کند
کد خبر: 3457125
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

تعامل نرم با بدنه جامعه زمینه نهادینه‌سازی فرهنگ امر به معروف را فراهم می‌کند

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: تعامل نرم و لطیف با بدنه جامعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را نهادینه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سلمان روحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان ظهر امروز، در کارگاه آموزشی طلایه‌داران امر به معروف که با حضور سیدمهدی امینی معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیجی بودن بزرگترین افتخار برای هر فرد و جامعه‌ایی است.
وی با بیان اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی مهم‌ترین نیاز امروز جامعه در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان است، افزود: بسیج از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف از خود به ثبت رسانده و در هر زمانی که نیاز کشور بوده حضوری معنادار و تاثیرگذار داشته است.
روحی در ادامه به فعالیت‌های معاونت تشکل‌های مردمی استان بیان کرد: برگزاری جلسات همفکری و هم‌اندیشی با مسئولین این معاونت در شهرستان‌ها، ایجاد تعامل و همکاری با اصناف، گروه‌ها و هیئت مذهبی، سمن‌ها و آحاد جامعه مردم و برگزاری برنامه‌های توجیهی و مذهبی از فعالیت‌های این معاونت در استان بوده است.
وی شرط موفقیت در این معاونت را ایجاد تعامل و رابطه دوسویه با مردم دانست و اعلام کرد: تعامل نرم و لطیف با بدنه جامعه، ارتباط با فعالان و هیئت‌های مذهبی، معتمدان و گروه‌های مختلف مردمی بسترساز تأثیرگذاری هر چه بیشتر اقدامات ستاد امر به معروف در استان خواهد شد.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف کردستان مردم استان را آماده پذیرش امر به معروف و نهی از منکر خواند و عنوان کرد: انسان‌ها فطرتی خداشناس و برای تکامل و تعالی آفریده شده‌اند و امر به معروف مردم را به سوی این ارزش سوق می‌دهد.
وی طرح طلایه‌داران را از موضوعات جدید و آرمانی دانست و یادآور شد: امید است با توجیه‌سازی و آموزش معاونان تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف شهرستان‌ها بستر اجرای هر چه بهتر آن در استان فراهم شود.

captcha