برطرف کردن برخی مشکلات جامعه نیازمند فعالیت‌​های ایثارگرانه است
کد خبر: 3384800
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

برطرف کردن برخی مشکلات جامعه نیازمند فعالیت‌​های ایثارگرانه است

گروه اجتماعی: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه ایثارگری می​‌تواند دستاورد خوب و مؤثری برای حل مشکلات جامعه باشد، گفت: مسائلی که می​‌تواند بشریت را با مشکل روبرو کند، تنها با انجام وظیفه قابل حل نیست و فعالیت​های ایثارگرانه می‌​تواند به رفع آنها کمک شایانی کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌​المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در آیین تجلیل از خانواده‌​های شهدا و ایثارگران بازنشسته این جمعیت که روز گذشته 20 مهر برگزار شد، از شهدای 8 سال دفاع مقدس با عنوان حافظان منافع ملی و مردم یاد کرد و گفت: شهدا عامل وحدت بخش جامعه امروز ما هستند و آسایش و امنیت امروز ما، حاصل جانبازی‌​های شهیدان و ایثارگران انقلاب اسلامی است.

وی با درود به شهدای دفاع مقدس به عنوان افرادی که تمامیت ارضی و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، اظهار کرد: ایثارگران طلایه‌داران عشق و ایثارند و این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند که ایثار بدون عشق معنا ندارد و عشق است که انسان را به ایثارگری وا می‌دارد.

خدادادی با بیان اینکه ایثارگری می‌​تواند دستاورد خوب و مؤثری برای حل مشکلات جامعه باشد، افزود: مسائلی که می‌​تواند بشریت را با مشکلات روبرو کند، فقط با انجام وظیفه قابل حل نیست و فعالیت‌​های ایثارگرانه می​‌تواند به رفع آنها کمک شایانی کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تجلیل از ایثارگری امدادگران هلال احمر در دوران دفاع مقدس بیان کرد: بازنشستگان ایثارگر می​‌توانند نقش مهم و بسزایی را در برنامه​‌های راهبردی جمعیت هلال احمر با توجه به تجربیات فراوان سال​های خدمت ایفا کنند.

وی ادامه داد: یکی از آسیب​‌هایی که مجموعه‌​های مردم نهاد را تهدید می‌​کند، انقطاعی است که در نبود و گسست انسان​های باتجربه بوجود می​‌آید. در صورت وجود تسلسل و ارتباط تنگاتنگ میان انسان​های باتجربه و جدید در تمامی مجموعه​‌ها به ویژه سازمان​‌های مردم نهاد، شاهد حرکت​های موفق خواهیم بود که جمعیت هلال احمر نیز به عنوان یک سمن، می​‌تواند از ظرفیت و تجربه بازنشستگان خود به خوبی بهره‌مند شود.

خدادادی در پایان این نشست صمیمانه، خواستار حفظ و رشد ارتباط مستمر و تنگاتنگ پیشکسوتان بازنشسته با جمعیت هلال احمر خوزستان در راستای نیل به اهداف سازمانی و ملی و همچنین رفع سریع برخی از مشکلات این قشر فهیم و مجرب جامعه شد.

captcha