کسب رتبه اول رشته حفظ 5 جزء در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 3353636
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
گرجی عنوان کرد:

کسب رتبه اول رشته حفظ 5 جزء در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی بنیاد شهید استان مرکزی گفت: در بسیت‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید، احمد خدادادی در رشته حفظ 5 جزء توانست مقام اول را کسب کند، در بخش خواهران نیز علی رغم تلاش‌هایی که انجام شد نتوانستیم رتبه قابل قبولی کسب کنیم.

محمدرضا گرجی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: نهاد انقلابی بنیاد شهید از سرمایه‌های عظیم ملی همچون جانبازان و ایثارگران برخوردار بوده و می‌تواند از این ظرفیت به‌عنوان چراغی روشن برای هدایت جامعه استفاده کند.

وی بابیان اینکه بنیاد شهید استان توجه به مبانی الهی و مضامین دینی را در زمره فعالیت‌های مهم این نهاد تعریف می‌کند، اظهار کرد: این نهاد برای تعالی جامعه و حرکت در مسیر قرآن از ایجاد فضایی روحانی و معنوی در جامعه غافل نبوده و از حضور افراد تأثیرگذار در جامعه استفاده می‌کند.

گرجی در ادامه ضمن اشاره به اینکه نمایندگان استان به مرحله کشوری بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه جانبازان و فرزندان از آمادگی قابل قبولی برخوردار بودند، سطح برگزاری این دوره از مسابقات را بالاتر از سال‌های قبل توصیف کرد و افزود: نمایندگان اعزامی بهتر از سال مشابه قبل ظاهر شدند اما برای درخشش بیشتر باید از اساتید برجسته برای آموزش متسابقان استفاده کرد.

وی اعلام کرد: بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بنیاد شهید در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد، که 10 نفر از متسابقان استانی در این مرحله کشوری که هفته پایانی مرداد ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد با دیگر رقبای خود به رقابت پرداختند.

گرجی اظهار کرد: بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن ویژه جامعه هدف بنیاد شهید در قالب رشته‌های قرائت، حفظ در سطوح مختلف، مفاهیم برگزار شد که احمد خدادادی در رشته حفظ 5 جزء توانست مقام اول را به خود اختصاص دهد در بخش خواهران نیز علی رغم تلاش‌هایی که انجام شد نتوانستیم رتبه قابل قبولی کسب کنیم که این امر نیازمند آسیب‌شناسی جدی دارد. 

این مقام مسئول در پایان، اظهار کرد: امید است برگزاری این مسابقات در ایجاد انگیزه و نهادینه شدن هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی در جامعه به ویژه در میان فرزندان خانواده جانبازان تأثیرگذار باشد.

captcha