بازی موبایلی «شلیک موشک» تولید شد
کد خبر: 3326661
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

بازی موبایلی «شلیک موشک» تولید شد

گروه فضای مجازی: ساخت بازی شلیک موشک با هدف پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کند»، تولید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازی موبایلی «شلیک موشک» با هدف پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کند» و همچنین فرمایش ایشان مبنی بر اینکه «چه توافق بشود و چه توافق نشود امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد» از  15 اسفند سال 93 آغاز و هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار گرفته است.

این بازی ضدرژیم صهیونیستی قدرت‌ موشکی ایران را نشان می‌دهد و در مرحله نخست ساخت این بازی، 3 موشک زلزال، ذوالفقار و سجیل مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

در این بازی کاربران از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور می‌کنند و خود اسرائیل هدف قرار می‌گیرد.

سال گذشته بازی «موشک ممنوع» که موضوعی ضدرژیم صهیونیستی و مدافع غزه دارد تولید شده است و در حال حاضر بخش دوم بازی «شلیک موشک» در حال ساخت است.

بخش اول این بازی شهر حیفا هدف قرار می‌گیرد و بخش دوم که تا یک ماه دیگر آماده خواهد شد، شهر تلاویو مورد هدف قرار خواهد گرفت.

در بازی موبایلی «شلیک موشک» کاربران می‌توانند در 7 مرحله با انتخاب موشک مناسب با عبور از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی مشهور به گنبد آهنین وارد حیفا شوند و از روی نقشه رژیم صهیونیستی عبور و با کسب امتیاز موشک‌های جدید خریداری کرده و وارد قسمت‌های مختلف شهر حیفا شوند و این شهر را نابود کنند. در مرحله اول کاربر موشک زلزال را در اختیار دارد و با کسب امتیاز می تواند موشک ذوالفقار و سجیل را خریداری و در روند بازی از آنها استفاده کند.

این بازی توسط شرکت اصحاب رسانه پویا و با همکاری سازمان فضای مجازی سراج تهیه شده است.

علاقمندان می‌توانند بازی «شلیک موشک» را از اینجا دریافت کنند.

captcha