آزادی قدس آرمان آزادی‌خواهان جهان است
کد خبر: 3326613
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

آزادی قدس آرمان آزادی‌خواهان جهان است

گروه سیاسی: نماینده مردم آوج و بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند موضوع قدس فقط مختص مردم فلسطین است، گفت: آزادی قدس آرمان تمام آزادی‌خواهان جهان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، دفتر بویین‌زهرا روح‌الله عباسپور، نماینده مردم شهرستان‌های آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی روز گذشته، جمعه در مسجد جامع بوئین‌زهرا با بیان اینکه ما پیروان خط امام راحل (ره) هستیم و وظیفه داریم که از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم، اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند موضوع قدس فقط مختص مردم فلسطین است در حالی که چنین نیست و  کل جامعه جهانی باید به مقابله با این رژیم جعلی، جنایتکار و کودک‌کش صهیونستی برخیزند.

نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با نحوه بوجود آمدن اسرائیل عنوان کرد: ابتدا تئودور هرتزل با  15 نفر کنگره‌ای تشکیل داد و در آن کنگره  صندوق مالی را ایجاد کرد تا به واسطه این صندوق بتوانند احتیاجات مالی و اقتصادی نهضت را تأمین نمایند و زمین‌های فلسطینیان را خریده و کشوری مستقل تشکیل دهند.

عباسپور افزود: همچنین در این کنگره در ابتدا موضوع 3 کشور آرژانتین، اوگاندا و فلسطین مطرح بود که بعد از بررسی‌ها به دو دلیل اصلی ضعف رهبران کشورهای عربی و حمایت بریتانیا و تسلط انگلیس در فلسطین، بنا شد تا این کشور در اراضی فلسطین تشکیل شود.

وی ادامه داد: بعد ها اسرائیلی‌ها با سرمایه خود آمریکا را نیز در دست گرفتند، به طوری که 73 اهرم فشار در آنجا دارند و 80% سرمایه آمریکا دست یهودیان اسرائیل است و 70% یهودیان دیگر علاقه‌ای به بازگشت ندارند و یک چهارم یهودیان با غیر یهودیان ازدواج می‌کنند و این‌ها نتایج مقاومت است و ما آثار صحبت‌های امام (ره) مبنی بر اینکه اسرائیل غده چرکین سرطانی است و باید از بین برود را امروز واضح‌تر قبل می‌بینیم.

نماینده مردم آوج و بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی روز قدس را روز هم‌دردی مردم سراسر دنیا و حمایت کردن از مردم مظلوم فلسطین خواند و گفت:  از مسئولین و مردم غیور، ولایتمدار و انقلابی بوئین‌زهرا که در اوج گرما به وظیفه خود عمل نموده و به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند، تشکر می‌کنم.

عباسپور در خاتمه عنوان کرد: در رابطه با مذاکرات ایران و 1+5 طبق سخنان رهبری که فرمودند: این‌ها افرادی هستند مورد اعتماد ما، من در مورد آن‌ها هیچ تردیدی ندارم و به آن‌ها اعتماد دارم، ما نیز به این تیم اعتماد کامل داریم و امیدواریم که در این روزها به نتیجه‌ای برسند که منافع و عزت ملت ایران حفظ شود.

captcha