ضرورت راه‌اندازی و اجرای حلقه صالحین در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت سیریک
کد خبر: 3317027
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
خلیلی تأکید کرد:

ضرورت راه‌اندازی و اجرای حلقه صالحین در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت سیریک

گروه اجتماعی: سرپرست تبلیغات اسلامی سیریک در دیدار با فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) این شهرستان، بر ضرورت راه‌اندازی و اجرای حلقه صالحین در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، در دیدار سرپرست تبلیغات اسلامی سیریک با فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) این شهرستان، حجت‌الاسلام احمد خلیلی، سرپرست تبلیغات اسلامی سیریک دیروز، 31 خرداد‌ماه در دیدار با فرمانده حوزه سیدالشهدا(ع) سیریک، یکی از مهمترین اهدافی که در رأس برنامه‌های فرهنگی سپاه باید قرار داده شود را معرفی واقعیت‌ها، رشادت‌ها و مفاهیم جنگ تحمیلی به نسلی دانست که آن روزها را ندیده‌اند و با حال و هوا و باورهای رزمندگان و بسیجیان آن دوران خیلی آشنا نیستند.
وی افزود: سپاه اصول و مبانی ثابتی دارد و اولین اصل در سپاه پاسداری از نظام و دومین اصل مهم برای سپاه حرکت بر محوریت رهبری و این مهم بردوش مربیان عقیدتی ـ سیاسی است.
سرپرست تبلیغات اسلامی سیریک امنیت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون مطهر و پاک شهدا دانست و تأکید کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، امروز باید زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با وصیت‌نامه و آرمان‌های شهدا فراهم شود و همه آحاد جامعه باید قدردان ایثارگری‌های خانواده شهدا باشند.
وی همچنین، خواستار اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب راه‌اندازی و اجرای حلقه صالحین در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت شد و نقش سپاه و بسیج را در اجرای برنامه‌های فرهنگی غیرقابل انکار دانست و اظهار کرد: نقش بسیج در برنامه‌های فرهنگی بسیار شاخص و ارزنده است.

captcha