نیروهای تکفیری در منطقه به شکست نزدیک شده‌اند
کد خبر: 3258378
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
حجت‌الاسلام طائب:

نیروهای تکفیری در منطقه به شکست نزدیک شده‌اند

گروه اجتماعی: خطیب برجسته کشوری با تحلیلی درباره جنگ عراق، سوریه و یمن، اظهارکرد: نیروهای تکفیری و اسرائیل در منطقه به شکست نزدیک شده‌اند و نابودی اسرائیل زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام طائب، خطیب برجسته کشور در نشست بصیرت افزایی که با حضور جمعی از طلاب در حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س)، گفت: بانوان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید صبر و وفاداری را از حضرت زینب(س) آموخته و اجازه ندهند توطئه‌های دشمن بر ذهن و روح آنان اثرگذار باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع طلاب معتکف، گفت: دشمن امروز از جنگ نرم در راستای رسیدن به اهداف شوم خویش استفاده می کند؛ اما جمعه روحانیت با کمک و مساعدت دیگر نهادهای فرهنگی می‌تواند از بروز و ظهور تهاجمات فرهنگی ممانعت به عمل آورد.

حجت‌الاسلام طائب در خصوص نحوه ورود دشمن به جنگ نرم گفت: عملیات روانی دشمن دراین بخش نیاز به رسانه دارد و  امروز دشمن ما در این خصوص در قله است.

وی یکی دیگر از جنبه‌های جنگ نرم را محتوای نرم افزاری دانست و اظهار کرد: یکی ازمواردی که دشمن مشغول فعالیت گسترده است حوزه عفاف و زنان است که باید جهت خنثی سازی این دسیسه نهایت تلاش و همت را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه با تحلیلی در خصوص جنگ عراق، سوریه ویمن، گفت: نیروهای تکفیری و اسرائیل در منطقه به شکست نزدیک شده‌اند و نابودی اسرائیل را زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) دانست.

این خطیب برجسته در پایان، به مبحث تحریم‌ها و فشارهای اعمال شده از سوی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی استکبار و غرب با ایران مشکل اقتصادی نیست وبزرگترین چالشی که آنها باایران دارند اسلام وآرمان‌های انقلاب اسلامی است.

captcha