ارائه الگوهای بی‌حجابی و برهنگی از سوی دشمنان، شبیخون فرهنگی است
کد خبر: 3139547
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
قائدی:

ارائه الگوهای بی‌حجابی و برهنگی از سوی دشمنان، شبیخون فرهنگی است

گروه اجتماعی: امام‌جمعه شهرستان بستک در مراسم جشن میلاد کوثر بیان کرد: الگوهای بی‌حجابی و برهنگی که توسط دشمنان ارائه می‌شود، شبیخون فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین قائدی، امام‌جمعه شهرستان بستک دیروز، 24 فروردین‌‌ماه در مراسم جشن میلاد کوثر که به‌مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، ضمن پرداختن به ابعاد مختلف شخصیتی حضرت فاطمه(س) گفت: لزوم الگوپذیری بانوان از این اسوه بی‌بدیل باعث ایجاد تحولات بسیار در جامعه شده است.

وی ادامه داد: الگوهای بی‌حجابی و برهنگی که توسط دشمنان ارائه می‌شود، شبیخون فرهنگی است.

وی افزود: در این برهه از تاریخ که دشمنان اسلام با ارائه الگوی برهنگی و بی‌حجابی، دست به شبیخون فرهنگی زده‌اند، سنگر تقوا و عفت زنان مسلمان می‌تواند این حرکت شوم را متوقف کند.

امام‌جمعه شهرستان بستک اظهار کرد: بر همه خواهران مؤمن و مسلمان واجب است حضرت زهرا(س) را به‌عنوان محور خلقت، سرمشق و راهنمای خود قرار داده و سیره و منش ایشان را در جامعه جاری و ساری کنند.

در ادامه این مراسم، پس از پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در مورد بزرگداشت مقام زن، هنرمندان نمایش و موسیقی به اجرای برنامه‌های متنوع و مفرح پرداختند که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

یادآور می‌شود، در پایان برگزاری این مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدایا از بانوان هنرمند، هنرمندان برتر سال ۱۳۹۳ و کارمندان تقدیر شد.

captcha