سعودی‌ها قول اشد مجازات داده‌اند/ تا حصول نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد
کد خبر: 3123523
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
قشقاوی:

سعودی‌ها قول اشد مجازات داده‌اند/ تا حصول نتیجه قطعی پیگیری خواهیم کرد

گروه سیاسی: معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی با تشریح دیدار سفیر ایران در عربستان با عالی‌رتبه‌ترین مقام مسئول سعودی درخصوص موضوع دو مأمور مجرم گفت: این مقام مسئول قول داد ما جز به اشد مجازات آنها هرگز رضایت نخواهیم داد و شما را در جریان موعد آن قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، حسن قشقاوی، معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی گفت: چهارشنبه گذشته ملاقات مهمی بین حسین صادقی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض با عالی‌رتبه‌ترین مقام مسئول سعودی درخصوص موضوع دو مأمور مجرم عربستانی صورت گرفت.

وی اظهار کرد: در این دیدار مسئول عالی‌رتبه سعودی در پاسخ به پیگیری‌های سفیر ایران اظهار کرد اتفاقی که افتاد مایه تأسف شدید ما و خجالت‌آور می‌باشد.

قشقاوی گفت: مرتکبین این عمل غیرانسانی و ناشایست هم اکنون در زندان به سر می‌برند و پرونده نزد مدعی العموم می‌باشد.

وی ادامه داد: این مقام مسئول در ادامه قول داد ما جز به اشد مجازات آنها هرگز رضایت نخواهیم داد و شما را در جریان موعد آن قرار خواهیم داد تا خانواده قربانیان از نزدیک شاهد آن باشند .

قشقاوی اظهار کرد: وزارت امور خارجه در جریان کامل جریحه‌دار شدن احساسات و افکار عمومی هموطنان عزیز می‌باشد. به همین دلیل تا حصول نتیجه قطعی به پیگیری مستمر خود ادامه داده و همگان را در جریان امر قرار خواهد داد .

وی در پایان گفت: البته مطالب اغراق‌آمیز و غیر واقعی نیز عمدتاً در فضاهای مجازی در جریان می‌باشد که نباید به آنها توجه شود.

گفتنی است همچنین در ملاقات صادقی، سفیر جمهوری اسلامی ایران با معاون وزیر خارجه عربستان ، وی نیز با حیوانی خواندن عمل انجام شده گفت: وزارت خارجه عربستان نیز به نوبه خود خواستار اشد مجازات در صدور حکم برای این دو مجرم سعودی می‌باشد.

captcha