تنها مؤسسات قرآنی ـ مردی دارای مجوز حق فعالیت دارند
کد خبر: 2986265
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
عبدالباقی عزیزی:

تنها مؤسسات قرآنی ـ مردی دارای مجوز حق فعالیت دارند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: صدور مجوز فعالیت‌های قرآنی بدون هیچ محدودیتی است و مراکز قرآنی مردمی تنهابامجوز حق فعالیت دارند.

عبدالباقی عزیزی، کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با به کارگیری آموزه‌های دینی و قرآنی و استفاده از ظرفیت مراکز قرآنی صدور مجوز فعالیت‌های قرآنی بدون محدودیت انجام می گیرد.
وی افزود: صدورمجوز برای تشکل‌های مردمی قرآنی و مؤسسات قرآنی  بدون هیچ محدودیتی  انجام و مراکز مردمی قرآنی با هر نام و اسمی تنها با مجوز رسمی حق فعالیت دارند. 
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز بیان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات خوبی در راستای به کار گیری از ظرفیت این موسسات در جهت ترویج فرهنگ اسلامی  صورت گرفته است.
عزیزی بیان کرد: اصلی‌ترین منبع فرهنگی و تمدن اسلامی ما قرآن کریم است و فعالیت مراکز قرآنی و برنامه‌های تهیه شده از سوی این مراکز می‌تواند پایگاهی محکم و استوار برای مبارزه با  آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی باشد.
وی یاد آورشد: با فعالیت‌های هدفمند و جهت‌دار این مراکز و اتخاذ تدابیر درست در راستای به کارگیری آموزه‌های دینی و عملکرد قوی در این حوزه می‌تواند کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق، قانون گریزی، بزهکاری و غیره در سطح جامعه باشیم.

captcha