نگاهی به صلح و مصالحه در خرید و فروش
کد خبر: 2955444
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
در رادیو اقتصاد صورت می‌گیرد؛

نگاهی به صلح و مصالحه در خرید و فروش

گروه اقتصاد: برنامه «به‌ سوی روشنایی» فردای رادیو اقتصاد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عباس‌نژاد نگاهی به صلح و مصالحه در خرید و فروش می‌اندازد.

مژگان جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از بررسی صلح و مصالحه در رادیو اقتصاد خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین عباس‌نژاد، کارشناس مذهبی در این برنامه در ادامه مقوله فرهنگ اقتصاد اسلامی به مقوله صلح و مصالحه در خرید و فروش خواهد پرداخت.
وی افزود:‌ این برنامه به تهیه‌کنندگی علی سلیمی، روزهای شنبه تا جمعه ساعت 12 به مدت25 دقیقه از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد اظهار کرد: برنامه «به سوی روشنایی» به کارشناسی موضوعات اقتصادی از نگاه اسلام می‌پردازد.

وی همچنین از بررسی شناخت توانمندی‌های فردی در کسب و کار خبر داد و گفت: برنامه «باشگاه مشاوران اقتصادی» روز سه‌شنبه، شناخت توانمندی‌های فردی در کسب و کار را مورد بررسی قرار می‌دهد.
وی افزود: پروین برادران، مشاور در این برنامه پاسخگوی پرسش‌های شنوندگان برای راه‌اندازی کسب و کار خواهد بود.

جعفرقلی‌زاده ادامه داد: مسلم خانی، مدرس دانشگاه و کارشناس ارشد بازار کار و امیر مهرانی، استاد دانشگاه در خصوص طرح کسب و کار و شناخت توانمندی‌های فردی در کسب و کار گفت‌وگو می‌کنند.
مدیر روابط عمومی رادیو اقتصاد اظهار کرد: این برنامه به تهیه‌کنندگی لیلا یگانه، روزهای سه‌شنبه ساعت 12:25 به مدت 95 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.
وی در پایان عنوان کرد:  برنامه «باشگاه مشاوران اقتصادی» به هدایت سرمایه‌های کم  به سمت کارآفرینی و اشتغال می‌پردازد.

captcha