تشکل‌های مردمی پیش‌قراول برگزاری مراسم ملی و مذهبی هستند
کد خبر: 2611436
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۵

تشکل‌های مردمی پیش‌قراول برگزاری مراسم ملی و مذهبی هستند

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ‌تشکل‌های مردمی را پیش‌قراول برگزاری مراسم ملی و مذهبی دانست و گفت: در همین زمینه فراخوان‌هایی به‌منظور نظرسنجی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های ۹ دی انجام شده است.

‌به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه، 3 آذر در نشست ستاد بزرگداشت 9 دی این روز را از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، شاهد توطئه‌های گوناگونی از سوی دشمنان در جهت براندازی نظام اسلامی بوده‌ایم.
وی افزود: جریان‌سازی فتنه 88 از ماه‌ها قبل انجام شده بود و فتنه‌گران براساس سناریوی از پیش تعیین شده حرکت کردند و عده‌ای نیز از روی غفلت و عدم آگاهی با آن‌ها همراه شدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: فتنه‌گران قصد داشتند تا ملت را ‌مقابل نظام قرار دهند اما در 9 دی ماه شاهد حضور حماسی مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در محکومیت معترضان و آشوبگران عاشورای حسینی بودیم.
صدفی اظهار کرد: امتیاز 9 دی ماه به‌دلیل حماسه‌ای است که در این روز واقع شد و مبدا و منشأ برای بسیاری از حرکت‌های دیگر در آینده خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: با توجه به تأکیدی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین حماسه 9 دی ماه داشتند، درس‌های زیادی را می‌توان از این روز برداشت کرد.
وی خاطرنشان کرد: در 9 دی ملت ما به‌عنوان پشتوانه دولت و نظام حضور می‌یابند و آرمان‌ها و ارزش‌های نظام را متجلی می‌کنند.
صدفی اظهار کرد: ملتی که آزادی‎خواه است و عدالت‌خواهی و دفاع از شهدا و آرمان‌های خود را دنبال می‌کند مطمئنا با فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی روبه‌رو است و تنها راه ایستادگی در برابر آن، آگاهی و بصیرت‌افزایی است.
وی افزود: در برنامه‌های تدارک دیده شده به‌مناسبت 9 دی ماه باید در کنار تبیین این روز به حفظ انسجام ملی و وحدت میان آحاد مختلف جامعه توجه شود.
صدفی تشکل‌های مردمی را پیش‌قراول برگزاری مراسم ملی و مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: فراخوان‌ها به‌منظور نظرسنجی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های 9 دی انجام شده است.

captcha