حجاج، پیام کنگره عظیم حج را عملیاتی کنند
کد خبر: 1447260
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰

حجاج، پیام کنگره عظیم حج را عملیاتی کنند

گروه سیاسی: امام جمعه تاکستان با بیان اینکه اعزام زائران باید پیام عظیم کنگره حج را درک کنند، عنوان کرد: حجاج، پیام کنگره عظیم حج را عملیاتی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی، امام جمعه تاکستان و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز، 15 شهریور در گردهمایی ائمه جمعه استان قزوین که با حضورنماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه قزوین در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی برای وحدت جهان اسلام است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن کنگره حج و آغاز اعزام حجاج ایرانی به سرزمین وحی، خوساتار بهره‌مندی حجاج از این فرصت طلایی شد و اظهار کرد: حجاج، پیام کنگره عظیم حج را عملیاتی کنند.

امام جمعه تاکستان همچنین با اشاره به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری، ضمن ارائه گزارشی از این اجلاس بیان کرد: دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در این دیدار فصل‌الخطاب همه مسئولین کشور است.

وی در پایان حل مشکلات کشور را به شرط حرکت در مسیر ولایت دانسته و تأکید کرد: راهکارها و فرمایشات مقام معظم رهبری باید نصب‌العین جامعه ولایی قرار بگیرد تا بتوان در افق 1404 و در جهت شکست تلاش‌های نظام سلطه قدم برداریم.

captcha