توانمندی‌های مردمی، ‌از مؤلفه‌های اساسی جامعه اسلامی است
کد خبر: 1435867
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
وزیر اطلاعات:

توانمندی‌های مردمی، ‌از مؤلفه‌های اساسی جامعه اسلامی است

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام علوی گفت: امنیت پایدار با تکیه بر توانمندی‌های مردمی و حضور آنان در صحنه استقرار می‌یابد و این یکی از مؤلفه‌های اساسی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید‌محمود علوی، وزیر اطلاعات ظهرامروز، 13 مرداد‌ در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام استانداری سمنان با اشاره به اینکه امروز با تلاش‌های انجام شده‌ امنیت خوبی در کشور برقرار است و همه باید بکوشند تا زمینه‌ساز تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشند، اظهار کرد: رهبری فرمودند که حماسه سیاسی در کشور محقق شده است ولی حماسه اقتصادی نیاز به کار و تلاش بیشتری دارد و در برهه کنونی باید با همراهی و همدلی تمام مسئولان کشور شاهد رشد سرمایه‌گذاری و تقویت سرمایه‌گذاران باشیم.

وی‌ با بیان اینکه امروز خوشبختانه در کشور آرامش و امنیتی پایدار حکمفرماست که می‌تواند سبب رشد و شکوفایی ایران اسلامی شود و باید از این فرصت به‌خوبی بهره برد، یادآور شد: امروز باید همه دست در دست هم دهند تا سبب رونق فرهنگ اسلامی در جامعه شویم که در این راستا امنیتی پایدار است که متکی به فرهنگ مردم باشد و در چنین شرایطی، اقتصاد نیز شکوفا می‌شود و این بسیار مهم است.
به گفته وزیر اطلاعات امنیت پایدار با تکیه بر توانمندی‌های مردمی و حضور آنان در صحنه استقرار یابد و این یکی از مؤلفه‌های اساسی جامعه اسلامی است متذکر شد: امروز با لطف خداوند متعال و عنایت امام زمان(عج) و حضور مردم در صحنه شاهد امنیت پایدار در کشور هستیم که این امنیت تا حدود زیادی توسط خود مردم تقویت می‌شود.
وی امنیت و آرامش را امری مهم برای نظام اسلامی و مردم بزرگ کشورمان برشمرد و افزود: امروز حضور مردم در صحنه نشان‌دهنده این است که آنها به نظام خود ایمان و اعتقاد قلبی دارند و همواره در راه لطف این آرامش گام برمی‌دارند.
علوی با تأکید بر اینکه بر اساس تعالیم اسلامی ریشه همه ناهنجاری‌ها عقده حقارت و مسائل روانی است، متذکر شد: اگر به مردم بها و شخصیت داده شود، شاهد ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم بود چرا که حضور مردم در صحنه خود تولیدکننده امنیت است.
علوی استان سمنان را دارای شاخص‌های مطلوب امنیتی دانست و اظهار کرد: استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان این استان همراهی خوبی در راستای ایجاد امنیت دارند که در این راستا استان سمنان به لحاظ مسائل امنیتی پاک و تمیز است.

captcha