برپایی سلسله‌ نشست‌های «بررسی دغدغه‌های فرهنگی رهبری» در زنجان
کد خبر: 1432205
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
به صورت هفتگی انجام می‌شود؛

برپایی سلسله‌ نشست‌های «بررسی دغدغه‌های فرهنگی رهبری» در زنجان

گروه اندیشه: مسئول دبیرخانه طرح ملی «بینش مطهر» در استان زنجان گفت: سلسله نشست‌های «بررسی دغدغه‎های فرهنگی رهبر معظم انقلاب» به صورت هفتگی تا پایان شهریورماه سال‌جاری در دفتر این دبیرخانه برگزار می‌شود.

حسن میرزانیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی «بینش مطهر» در استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، گفت: کارگاه 10 روزه سیر مطالعه موضوعی آثار شهید مطهری 8 تا 12 مردادماه جاری با حضور علم‎خواه، استاد دانشگاه امام صادق(ع) همه روزه در محل دفتر طرح بینش مطهر استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که جلسات آموزشی طب سنتی این مجموعه آغاز شده است و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه داد، عنوان کرد: سلسله نشست‌های «بررسی دغدغه‎های فرهنگی رهبر معظم انقلاب» نیز پنج‌شنبه هرهفته در دفتر این دبیرخانه برگزار می‌شود که این طرح نیز تا پایان شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.

مسئول دبیرخانه طرح ملی «بینش مطهر» در استان زنجان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جلسات کتاب‌خوانی در گروه‎های مختلف، اظهار کرد: محفل کتاب‌خوانی روزهای شنبه و با حضور شرکت‌کنندگان برنامه و اعضای طرح برگزار می‌شود.

میرزانیا اضافه کرد: کارگاه سه روزه «خانواده سبز»، پیرامون مسائل زندگی اسلامی و تربیت کودکان و نیز جلسات شرح زیارت جامعه کبیره با تدریس حجت‎الاسلام والمسلمین علی خاتمی، امام جمعه زنجان پس از ماه رمضان آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه بر ضرورت یادگیری شیوه تصمیم‎گیری برای افراد از سنین کودکی، کلاس‎های آموزش مهارت‌‏های تصمیم‎سازی برای کودکان (استراتژی کودکان) روزهای فرد در این دبیرخانه ویژه کودکان هفت تا چهارده سال برگزار می‎‌شود.

این مسئول یادآور شد: دوره‎های دیگر ویژه کودکان شامل بازی‏‌های فردی و گروهی برای کودکان سه تا شش سال و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال، کلاس‌های ورزشی برای پسران 7 تا 15 سال روزهای زوج برگزار می‌شود.

captcha