مسابقات «قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی مازندران» در ساری برگزار شد
کد خبر: 1417962
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
با حضور ۸۰۰ دانش‌آموز؛

مسابقات «قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی مازندران» در ساری برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌‌ودومین دوره مسابقات «قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی مازندران» روز گذشته، ۲۵ خردادماه با حضور ۸۰۰ متسابق در اردوگاه بادله ساری بر گزار شد.

حسین اسدی، کارشناس مسئول قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، از برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزی مازندران خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 800 متسابق پسر دانش‌آموز از 20 شهر استان مازندران، روز گذشته، 25 خردادماه در اردوگاه بادله ساری برگزار شد.

وی افزود: این مسابقه در 9 رشته صحیفه سجادی، نهج‌البلاغه، انشای نماز، اذان، قرائت، حفظ، مفاهیم، احکام و مداحی برگزار شد.

اسدی با بیان اینکه مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان پسر 12 شهر غربی استان، 28 خردادماه در رامسر برگزار می‌شود، عنوان کرد: سی‌‌ودومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دختران دانش‌آموز شهرهای شرق مازندران، 26 خردادماه در بادله و شهرهای غرب مازندران، 29 خردادماه جاری در رامسر برپا می‌شود.

مسئول برگزاری سی‌‌ودومین دوره مسابقات «قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان مازندران» حضور اساتید و حفاظ کل و قاریان برجسته کشوری و بین‌المللی در این مسابقات را یکی از ویژگی‌های این دروه از مسابقات دانست و اظهار کرد:  مرتضی خرمی، پیمان ایازی، صادق سیاری، مصطفی قاسمی جویباری، رضا گلی، مهدی تاجور و سیدمهدی آبلویی از جمله 39 داور این دوره از مسابقات بودند.

captcha