حضور بیش از 1000 کردستانی در جشنواره سراسری صحیفه سجادیه
کد خبر: 1410769
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

حضور بیش از 1000 کردستانی در جشنواره سراسری صحیفه سجادیه

گروه هنر: مدیر اجرایی نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شرکت یک هزار و ۷۰ نفر از دانشجویان و دانشگاهیان این استان در جشنواره سراسری صحیفه سجادیه خبر داد.

سلیمانی، مدیر اجرایی نهادنمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: در جشنواره صحیفه سجادیه یک هزار و 70 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های کردستان شرکت کردند.
وی با اعلام اینکه بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان از دانشگاه علوم پزشکی کردستان بوده‌اند، افزود: افرادی که در این دوره از مسابقه امتیاز بالایی را بدست آورده‌اند، علاوه بر امتیاز آموزشی از جوایز نفیس کشوری و استانی نیز برخوردار می‌شوند.
مدیر اجرایی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: صحیفه سجادیه کتاب درس زندگی اجتماعی و سیاسی و بهترین الگوی عبودیت و بندگی پس از قرآن کریم و نهج‌البلاغه است.
وی اظهار کرد: علاقه و دانشجویان و دانشگاهیان به کلام نورانی امام سجاد(ع) باعث شد که در کشور بعد از استان تهران و البرز سومین جایگاه را از نظر تعداد شرکت‌کننده کسب کند.
سلیمانی با تأکید بر اینکه کتاب صحیفه سجادیه با موضوع دعا و نیایش است، یادآور شد: صحیفه شامل بسیاری از حقایق علوم و معارف اسلامی، عرفانی، قوانین، احکام شرعی، مسائل حساس سیاسی، اجتماعی، تربیتی و اخلاقی است که در شکل و قالب دعا به آن‌ها اشاره شده است.

captcha