نخستین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی خلیج فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 1405357
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
در شیراز؛

نخستین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی خلیج فارس برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: نخستین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی خلیج فارس با حضور 7 استان منطقه جنوب کشور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، نخستین جشنواره منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی خلیج فارس با حضور 7 استان منطقه جنوب کشور شامل استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد در شیراز برگزار می‌شود.
این جشنواره به‌همت بنیاد نخبگان استان فارس برگزار می‌شود که رویکرد اصلی آن در سال جاری تجاری‌سازی و تکمیل چرخه ایده تا بازار است ضمن اینکه تقویت خط اعتباری جهت تجاری‌سازی اختراعات و حمایت از ایده‌ها و ایده پردازان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان شده است.
علی خلفی‌نژاد، رئیس بنیاد نخبگان فارس امروز، 20 اردیبهشت در این رابطه گفت: کلیه مخترعان، مبتکران و نوآوران می‌توانند از طریق مراجعه به سایت بنیاد نخبگان فارس به آدرس fars.bmn.ir و یا بنیاد ملی نخبگان به آدرس bmn.ir اقدام کنند.
وی با بیان اینکه جشنواره نوآوری و شکوفایی خلیج فارس طی روزهای سی و یکم اردیبهشت تا دوم خرداد در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار می‌شود، افزود: جشنواره نوآوری شکوفایی خلیج فارس در دو بخش داوری و تجاری سازی برگزار می‌شود.
به گفته خلفی‌نژاد، ثبت نام در بخش تجاری‌سازی تنها برای اختراعاتی امکان‌پذیر است که قبلاً از تسهیلات سطح 3 بنیاد ویژه مخترعان استفاده کرده‌اند.

captcha