بزرگداشت هفته هنر دینی در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 1392153
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱

بزرگداشت هفته هنر دینی در شیراز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی:‌ معاون هنری اداره‌کل ارشاد فارس از برگزاری مراسم بزرگداشت هفته هنر دینی در روز جمعه، 22 فروردین با سخنرانی رئیس قرارگاه عمار در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدکاظم توانگر زمین، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 19 فروردین در جمع خبرنگاران از برگزاری مراسم «هفته هنر دینی و شهدای رهپویان وصال» در شیراز خبر داد و گفت: جهت گرامیداشت ششمین سالگرد شهدای مظلوم واقعه بمب‌گذاری رهپویان وصال و ایام هفته هنر دینی این مراسم برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم گرامیداشت هفته دینی در روز جمعه، 22 فروردین ساعت 15:30 در تالار حافظ شیراز از سوی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز و با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه، استانداری، سپاه فجر و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار خواهد شد.

توانگر زمین با بیان اینکه در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار به سخنرانی خواهد پرداخت، گفت: سیدمحمد احمدی، استاندار فارس از دیگر سخنرانان این مراسم خواهد بود ضمن اینکه اجرای زنده حامد زمانی و شعرخوانی میلاد عرفان‌پور که از شاعران حوزه انقلاب و فرهنگ است.

معاون فرهنگی اداره ارشاد فارس اظهار کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رهپویان وصال نیز در تاریخ‌های 23 و 24 فروردین که در روز 23 با سخنرانی غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده سپاه فجر فارس، حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد، رئیس کانون رهپویان وصال شیراز و با مداحی احمد واعظی همراه با نماز مغرب و عشا در حسینیه سیدالشهدا(ع) و در روز 24 با سخنرانی آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس ساعت 15:30 در گلزار شهدای شیراز برگزار می‌شود.

captcha