کمک‌رسانی اوقاف به برف‌زدگان استان مازندران
کد خبر: 1372477
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳

کمک‌رسانی اوقاف به برف‌زدگان استان مازندران

خبرنگاران افتخاری/ مرتضی نظری‌افلاک: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از ارسال یک کامیون مواد عذایی توسط این اداره‌کل جهت کمک‌رسانی به مردم برف‌زده استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قبادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: در پی بارش برف شدید در استان‌های شمالی کشور علی‌الخصوص غرب استان مازندران و گرفتاری هموطنان عزیز در نواحی غربی این استان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان اقدام به ارسال یک کامیون مواد عذایی برای کمک رسانی به مردم مناطق یاد شده کرده است.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها از محل موقوفات شهرستان همدان با همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان تهیه شده است، عنوان کرد: این محموله شامل نان، آب معدنی و انواع مختلف کنسرو بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ضمن بیان جزئیات این محموله اظهار کرد: 14 هزار و 220 قرص نان، سه هزار عدد انواع کنسرو و 400 باکس آب معدنی به مناطق شمالی کشور ارسال شده است.

وی ارزش ریالی این محموله را 67 میلیون و 910 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این محموله با هماهنگی استانداری و توسط یک کامیون از هلال احمر استان همدان به مناطق شمالی کشور ارسال شده است.

حجت‌الاسلام قبادی در پایان یادآور شد: طبق اخبار واصله این محموله برای توزیع در مناطق برف زده به فرمانداری شهرستان تنکابن تحویل گشته است.

captcha