تشکیل جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب
کد خبر: 1331570
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹

تشکیل جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب

گروه اجتماعی: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، 13 آذرماه، در ساختمان جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب، امروز، 13 آذرماه، در ساختمان شماره دو جهاد دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه پیرامون برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های عضو کمیته در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال جاری بحث و گفت‌وگو به عمل آمد.

کمیته مرکزی متشکل از نمایندگان کیمته امداد امام خمینی(ره)، دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، جمعیت هلال احمر، سازمان بازنشستگی، سازمان بهزیستی، سازمان تأمین اجتماعی، بنیاد مستضعفان، مجمع خیرین سلامت کشور، مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مجمع خیرین دانشگاهی، معاونت امور سازمان‌های مردمی نهاد مرکز امور فرهنگی و اجتماعی وزارت بنیاد مسکن، بنیاد مسکن مهر و صندوق مهر امام رضا(ع) به عنوان اعضای کمیته هستند.

این کمیته به منظور فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری هرچه بیشتر محرومین و مستضعفین جامعه از امکانات خدماتی و رفاهی دستگاه‌ها و دوایر دولتی و غیردولتی و تقویت راهکارهای نهضت خدمت‌رسانی به مردم و همچنین مشارکت و حضور شایسته ولی نعمتان جامعه در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی تشکیل شده است.

از جمله وظایف و مأموریت‌های این کمیته تبیین نقش مؤثر محرومین در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و فراهم‌سازی زمینه آشنایی هرچه بیشتر محرومین با دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و معرفی خدمات و دستاوردهای سه دهه تلاش در جهت محورمیت‌زدایی و تحقق عدالت اجتماعی است.

captcha