پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه برگزار می‌شود
کد خبر: 1321181
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: ثبت نام پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه آغاز شده است و تا 30 بهمن‌ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان سراسر کشور به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

جشنواره صحیفه سجادیه با توجه به گستردگی بخش‌های مختلف آن مطالعه آئین‌نامه تفصیلی جشنواره مورد تأکید است‌. شروع این جشنواره از مهرماه‌سال جاری آغاز شده است و اختتامیه آن اردیبهشت‌ماه سال 93 است.

برای شرکت در جشنواره ثبت نام در سایت الزامی است. هر دانشجو می‌تواند به تناوب در بخش‌های مختلف جشنواره اعم از دومرحله‌ای و تک مرحله‌ای (بدون هیچ محدودیتی) شرکت کند.

آزمون دومرحله‌ای در دو بخش کتاب‌خوانی و درک مفاهیم با محوریت متن از پیش طراحی شده توسط معاونت مطالعات راهبردی نهاد و فقط از طریق سایت و به صورت آنلاین انجام می‌شود.

دانشجویان برای شرکت در آزمون دومرحله‌ای پس از ثبت نام در سایت در یک بازه زمانی 4 ماهه (از اول آبان‌ماه لغایت 30 بهمن‌ماه) فرصت دارند برای یکبار در مرحله اول شرکت کنند.

بدیهی است، پس از شرکت داوطلبان در آزمون مرحله اول و کسب حد نصاب نمره قبولی(60% نمره کل) برای شرکت ایشان در آزمون مرحله دو که در بازه زمانی اول فروردین تا 31 فروردین‌ 93 برگزار می‌شود دعوت به عمل خواهد آمد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند منابع مسابقات کتابخوانی و درک مفاهیم را از اینجا دانلود کرده و یا به سایت sahife.nahad.ir مراجعه کنند.

‌در بخش تک‌مرحله‌ای جشنواره که شامل رشته‌های ادبی و هنری است پس از ثبت نام در سایت هر فرد باید آثار خود را در مهلت زمان مقرر تهیه و به دبیرخانه جشنواره واقع در استان محل تحصیل خود ارسال کنند. دبیران استانی را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید .

در بخش تک مرحله‌ای پس از مشخص شدن نفرات برتر در استان، آثار برگزیده به دبیرخانه مرکزی جهت داوری و انتخاب آثار ممتاز ارسال خواهد شد‌.

جوائز بخش‌های مختلف جشنواره را می‌توانید از طریق سایت جشنواره مشاهده کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق وب‌سایت جشنواره و قسمت تماس با ما این جشنواره می‌توانید در ارتباط باشید.

دانشگاهیان سراسر کشور از اول آبان ماه لغایت 30 بهمن ماه فرصت دارند تا در این جشنواره ثبت نام کنند. برای ثبت نام در جشنواره صحیفه سجادیه ویژه دانشجویان اینجا را کلیک کنید.

captcha