آغاز فعاليت 2 مدرسه تخصصی قرآن همزمان با مهرماه در شازند
کد خبر: 1094001
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳

آغاز فعاليت 2 مدرسه تخصصی قرآن همزمان با مهرماه در شازند

‌ مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش شازند از آغاز به کار‌ دو مدرسه تخصصی قرآن همزمان با سال تحصيلی جديد در شهرستان شازند خبر داد.


گروه فعاليت‌های قرآنی:‌ مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش شازند از آغاز به کار‌ دو مدرسه تخصصی قرآن همزمان با سال تحصيلی جديد در شهرستان شازند خبر داد.








حميدرضا مينايی، مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش شازند در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی گفت: طی مصوبات ابلاغی سازمان آموزش و پرورش كشور مبنی بر تأسيس مؤسسات خاص قرآنی در سراسر استان در سال تحصيلی جديد، دو مدرسه تخصصی قرآن در اين شهرستان آغاز به كار می‌کند.


وی در ادامه بيان كرد: در اين راستا 20 مدرسه تخصصی قرآن در مقطع ابتدايی در سطح استان مركزی با آغاز سال تحصيلی جديد آغاز به كار می‌کنند كه از اين تعداد و بر حسب سهميه ابلاغی 2 مدرسه تخصصی ابتدايی قرآن در شازند با عنوان ابرار ويژه پسران و محجوب ويژه دختران در نوبت صبح آغاز به كار می‌کند.


مينايی در ادامه تصريح كرد: مدرسه ابرار در شهر مهاجران و مدرسه محجوب در شهر شازند از ابتدای مهرماه سال‌ جاری فعاليت خود را آغاز می‌کنند.


وی در ادامه اظهار كرد: در مدارس تخصصی قرآن دانش‌آموزان علاوه بر گذراندن دروس رسمی سال تحصيلی، دروس قرآنی رانيز در قالب 2 تا 6 ساعت كلاس در هفته با بهره‌گيری از استايد علوم قرآنی آموزش می‌بینند.


مسئول روابط‌عمومی آموزش و پرورش شازند در ادامه خاطرنشان كرد: علاوه بر دانش‌آموزان سال گذشته اين مدارس ثبت نام دانش‌آموزان جديد در مدارس تخصصی قرآن از مردادماه سال جاری آغاز و تا پايان شهريورماه جاری ادامه دارد.


اين مقام مسئول در پايان با اشاره به فعاليت 14 ‌مدرسه قرآن در نوبت بعدازظهر در اين شهرستان اظهار كرد: در مدارس قرآن كلاس‌های قرآنی با همكاری دارالقرآن‌های شهرستان در نوبت بعدازظهر فعال و كلاس‌ها در قالب فوق‌برنامه ويژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

captcha