جزئیات رقابت بخش آوایی سی‌وششمین مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر
کد خبر: 3734244
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

جزئیات رقابت بخش آوایی سی‌وششمین مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر

گروه مسابقات ـ رقابت بخش آوایی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان دختر امروز و فردا، هفتم و هشتم مردادماه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در بخش آوایی ویژه دانش‌آموزان دختر، امروز و فردا، هفتم و هشتم مردادماه در 10 سالن مجزا در مجتمع فرهنگی ـ اردویی شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.
رقابت‌های رشته قرائت در پایه هفتم و دهم و هشتم و یازدهم، حفظ کل متوسطه اول و دوم، حفظ 10 جزء ویژه مقطع متوسطه اول، حفظ عمومی ویژه پایه دهم، مداحی ویژه پایه دهم و یازدهم و اذان و صحت نماز ویژه پایه دهم در نوبت صبح و در نوبت عصر امروز انجام می‌شود.
همچنین رقابت در رشته قرائت پایه نهم، قرائت پایه چهارم متوسطه، رشته حفظ پنج جزء پایه متوسطه اول و دوم، رشته حفظ 20 جزء پایه متوسطه اول، حفظ عمومی پایه چهارم متوسطه و مداحی پایه چهارم متوسطه، رشته اذان و صحت نماز پایه چهارم متوسطه و رقابت رشته ترتیل ویژه پایه متوسطه اول و دوم در نوبت صبح و عصر فردا، هشتم مردادماه برگزار می‌شود.
بنابر گزارش ایکنا؛ برنامه فوق برنامه چون زیارت امامزاده صالح(ع) و خرید از بازار همچنین بازدید از برج ميلاد و دلفيناريوم برای دانش‌آموزان دختر نیز در نظر گرفته شده است.
همچنین آیین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز صبح سه‌شنبه، 9 مردادماه با حضور مسئولان و مدیران ادارات مناطق و سخنرانی یکی از معاونان وزیر آموزش و پرورش از ساعت 8 صبح تا 12 در سالن پوریای ولی مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید باهنر برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، بخش آوایی سی و ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان پسر از اول مردادماه آغاز و تا امروز، سوم مردادماه ادامه داشت و بخش دانش آموزان دختر نیز از ششم مردادماه آغاز و تا 9 مردادماه در این اردوگاه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha