جزئیات اختتامیه بخش آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی/ حضور وزیر آموزش و پرورش
کد خبر: 3733431
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

جزئیات اختتامیه بخش آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی/ حضور وزیر آموزش و پرورش

گروه مسابقات ــ برنامه‌های آیین اختتامیه بخش آوایی سی و ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان پسر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در بخش آوایی ویژه دانش‌آموزان پسر، فردا، چهارم مردادماه، ساعت 8 صبح در سالن پوریای ولی اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حائز رتبه نخست این دوره از مسابقات در رشته قرائت آغاز می‌شود و سپس عليرضا کاظمي، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به سخنرانی می‌پردازد.
در ادامه این برنامه که با اجرای ربیعی همراه است، کلیپی از روند برپایی این دوره از مسابقات در بخش پسران ارائه می‌شود و سپس دانش‌آموزان برتر به اجرای برنامه می‌پردازند. در ادامه نیز سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش سخنرانی می‌کند.
حسن ختام این برنامه قرائت بیانیه هیئت داوران توسط عباسعلی باقری، مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران است و در پایان هدایای نفرات منتخب هر رشته اهدا می‌شود.
یادآور می‌شود، بخش آوایی سی و ششمین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان پسر از اول مردادماه آغاز و تا امروز، سوم مردادماه ادامه داشت و در بخش دانش آموزان دختر نیز از ششم مردادماه آغاز و تا 9 مردادماه در این اردوگاه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha