به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، حجتالاسلام محمد اعتمادی، مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان، هفتم خردادماه در اولین نشست کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی ضمن تسلیت شهادت آیتالله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: بهمنماه ۱۴۰۲ در جریان سفر دوم شهید جمهور به هرمزگان، کار ثبت، پالایش و ارجاع بیش از ۸۰ هزار درخواست مردمی دریافت شده، انجام شده است.
وی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی به درخواستهای ثبت شده گفت: رویکرد و منش رئیسجمهور شهید ما تا لحظه شهادت پربرکتشان، خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات مردم بود بر همین اساس پیگیری جدی تمامی درخواستهای دریافت شده در سفر به استان ادامه دارد.
اعتمادی با اشاره به مهلت یکماهه پاسخگویی مراجع رسیدگی به درخواستهای ارسالی افزود: مهمترین مرحله کاری همکاران سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پیگیری و دریافت پاسخ درخواستهای مردم است و مدیران موظفاند پاسخگویی به ارجاعات سامد به دستگاه اجرایی خود را در اولویت قرار دهند.
وی پاسخگویی مناسب و بهموقع دستگاههای اجرایی و بانکها به درخواستهای مردمی را از شاخصهای مثبت ارزیابی عملکرد برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر دستگاههای اجرایی و بانکها در بستر اینترنت به مرکز سامد متصل هستند و موارد ارجاعی هم از طریق رابطان سامد دستگاهها با جدیت پیگیری میشود.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان گفت: تمامی درخواستهای مردمی به استثنای تعداد محدودی که بدون مشخصات یا شماره ارتباطی بودند، همه ثبت و کد رهگیری را به متقاضی ارسال کردیم و سپس برحسب موضوع به مراجع رسیدگی نیز ارجاع داده شد، بنابراین مردم شریف استان برای رصد درخواست خود میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و با اعلام کد رهگیری یا کد ملی خود از وضعیت درخواستشان مطلع شوند.
انتهای پیام