تجلیل فعالان راهیان نور هرمزگان
کد خبر: 4206082
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

تجلیل فعالان راهیان نور هرمزگان

فعالان راهیان نور هرمزگان، امروز ۲۷ اسفندماه با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تجلیل شدند.

تجلیل از فعالان راهیان نور

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز، یکشنبه ۲۷ اسفندماه در همایش تجلی اخلاص، اظهار کرد: راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: با توجه به اینکه امروز یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب، نهادینه‌سازی فرهنگ دفاع مقدس است، اردوهای راهیان نور نقش مهمی در پیشبرد و پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف دارد.

فرمانده سپاه هرمزگان با بیان اینکه راهیان نور یکی از روش‌های مؤثر تحقق جهاد تبیین است، گفت: اردوهای سرزمین نور می‌تواند الگوهای موفق و حماسه‌های هویت‌ساز و ماندگار را به نسل نوجوان و جوان به خوبی معرفی کند.

سردارسالاری افزود: خوشبختانه طی سالیان اخیر شاهد استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان هستیم و در مقاطع مختلف شاهد اعزام گسترده دانش آموزان و دانشگاهیان هستیم و این نشان از زنده بودن فرهنگ دفاع مقدس و سیره شهدا در بین جوانان دارد.

وی یاد آورشد: اردوهای راهیان نور یکی از مهم‌‌ترین راه‌های تحقق جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است که در آن، نسل جوان با سیره ناب شهدا آشنا شده و آنان درک بهتری از دلاوری و رشادت رزمندگان اسلامی در دفاع از تمامیت ارضی کشور پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم امروز همکاری و مشارکت برای برگزاری اردوهای راهیان نور است که لازم است سایر دستگاه‌های فرهنگی در کنار بسیج و سپاه نقش‌آفرینی داشته باشند.

سرهنگ پاسدار مجید باقرزاده همایی، دبیر قرارگاه راهیان نور استان نیز در این همایش گفت: راهیان نور فعالیت فرهنگی بسیار مؤثر و تأثیرگذاری برای آشنایی جوانان و نسل‌های پس از جنگ با ایثارگری و ایستادگی جوانان هم سن و سال خود در هشت سال جنگ تحمیلی است؛ جوانانی که بنا به ضرورت کشور جان خود را در دست گرفته و اتفاقات مهم را آفریدند.

وی اظهار کرد: راهیان نور برای قشر جوان و به ویژه دانشگاه‌ها یک فعالیت ارزنده و راهگشاست که بدانند نسل‌های قبل چه کردند و آرامش کشور محصول چه تلاش‌هایی است.

معاون اردویی و گردشگری راهیان نور بسیج استان بیان کرد: دیدن مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس امروز در عرصه تعلیم و تربیت درس مهمی به جوانان می‌دهد که دشمنان جرأت تجاوز نظامی نداشته و با جنگ نرم سعی در تحریف واقعیات دارد که دانشجویان با جهاد تبیین نقش ویژه‌ای در این جنگ دارند.

انتهای پیام
captcha