داوطلبان در انتخابات امیدهای کاذب ندهند
کد خبر: 4201497
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
امام جمعه بندرعباس:

داوطلبان در انتخابات امیدهای کاذب ندهند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: قانون گرایی کاندیداها و طرفداران یک اصل مهم است در کشوری که فرهنگ دینی دارد رعایت شود و امیدهای کاذبی که منجر به ناامیدی جلوگیری شود.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، ظهر امروز چهارم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: آشنای فرزندان و نسل جدید با امام زمان (عج) یکی از وظایف بر عهده همه ماست. حوادثی در عصر ما در حال شکل‌گیری است که تداعی یک خواست بزرگ که طلیعه ظهور است را می‌رساند و به همین سبب نقش و وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: انسان با انتظار زنده و پویا است و این بقیه الله در روی زمین است که به امید خدا عدل و داد را اجرا خواهد کرد.

عبادی‌زاده با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: گزارش‌های مردمی هرمزگان به اطلاعات در مقایسه با سایر استان ها برتری دارد و این نشان می دهد مردم برای تامین امنیت خود از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و به فرموده امام راحل تک تک مردم نیروی نظام و از آن محافظت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بصیرت، آگاهی و دغدغه مندی مردم هرمزگان، مجال را از هرگونه حرکت دشمن گرفته است و با همکاری خوب آنها تمام نقشه‌های دشمن به خواب و خیال تبدیل شده است.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: مشارکت حداکثری و اصلح‌گزینی دو امر مهمی است که مردم هرمزگان در آن خوب درخشیده‌اند و اراده آنها برای آمدن پای صندوق‌های رأی مثال زدنی است.

عبادی‌زاده یادآور شد: قانون‌گرایی کاندیداها و طرفداران یک اصل مهم است که در کشوری که فرهنگ دینی دارد رعایت شود و امیدهای کاذبی که منجر به ناامیدی جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha