اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 4201128
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان برگزار شد

مراسم اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، شب گذشته، اول اسفندماه در فرماندهی نیروی انتظامی استان هرمزگان برگزار شد.

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگانبه گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، اول اسفند‌ماه در اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان که در سالن یاس فرماندهی نیروی انتظامی هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها به‌عنوان چشمان تیزبین مردم و نقطه اتکایی است که دردهای مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند و در حوزه امیدآفرینی چهار دهه انقلاب، خدمات و دستاوردهای نظام به مردم نقش مهمی ایفا کرده است.
 
وی افزود: ما در آستانه رخداد ارزشمند و تأثیرگذار انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار داریم؛ اهالی رسانه همیشه پای کار و در میدان هستند و نقش خود را در انعکاس اخبار با محوریت راهبردهای رهبر معظم انقلاب با اولویت مشارکت حداکثری برای ایران قوی به خوبی ایفا کرده‌اند.
 
فرمانده سپاه امام سجاد‌(ع) هرمزگان بیان کرد: هرمزگان جزو استان‌های پیشتاز در عرصه‌های ملی و مذهبی به‌ویژه انتخابات است و امیدوارم در این فرصت محدود بتوانیم کارآمدترین و اصلح‌ترین افراد را شناسایی و به مردم نیز معرفی کنیم. 
 
سالاری با بیان اینکه هدف ما در این رویداد تشکر از تک تک اهالی رسانه است که در تمامی برنامه‌های مرتبط با سپاه و بسیج حضور پررنگ دارند و برکات نظام را به مردم مخابره می‌کنند، گفت: خدا را شاکریم  که مردم در تمام برنامه‌های ملی حضور حماسه‌ساز دارند که برگ زرین برای نظام اسلامی است.
 

430 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان ارسال شد

 
در ادامه محمد‌رسول جلالی، مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: امشب شاهد اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان هستیم که ۴۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و با حضور داوران برگزیدگان معرفی خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: این مسابقه در ۱۰ بخش که شامل مصاحبه، گزارش خبری، یادداشت و عکس و گزارش ویدئویی بود و نفرات برتر هر بخش به مرحله کشوری راه می‌یابند.
انتهای پیام
captcha