هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4199196
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به‌کار کرد

هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، شنبه، 21 بهمن‌ماه با استقبال و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس (جهانبار) آغاز به کار کرد.

هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان آغاز به‌کار کردبه‌ گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان، شنبه، 21 بهمن‌ماه با استقبال و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس (جهانبار) کار خود را آغاز کرد.

در این نمایشگاه که ویژه مخاطبان استان هرمزگان برگزار می‌شود، آثار ناشران سراسر کشور به‌صورت موضوع‌محور عرضه شده است. همچنين برای خريداران استان هرمزگان امكان خريد غير حضوری كتاب با استفاده از يارانه ٣٠ درصدی از طریق کتابفروشی‌ها در سامانه بازار کتاب (bazarketab.ir) همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب هرمزگان فراهم شده است.

در این نمایشگاه کتاب‌ها با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود و به کتاب‌های کودک و نوجوان، عمومی و  دانشگاهی ۲۰ درصد و کتاب‌های کمک آموزشی ۱۰ درصد تا سقف خرید یک میلیون تومان، یارانه خرید تعلق می‌گیرد.

خریداران استان هرمزگان که از کتابفروشی‌ها از طریق سامانه بازار کتاب خرید کنند نيز از يارانه ٣٠ درصدی خريد كتاب‌های عمومی، دانشگاهی و كودک و نوجوان بهره‌مند خواهند شد. همچنین ارسال کتاب برای خریداران استان هرمزگان رایگان است.

رونمایی کتاب و برگزاری نشست‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان است.

یادآور می‌شود، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از 21 تا 27 بهمن‌ماه پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha