برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه هرمزگان
کد خبر: 4198394
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
همزمان با دهه فجر

برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه هرمزگان

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه هرمزگان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم همزمان با ایام‌الله دهه فجر در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد باقرزاده، رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگانحجت‌الاسلام محمد باقرزاده، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: به‌مناسبت بهار چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن کریم  همزمان با ایام دهه فجر در 45 بقعه متبرکه استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه به برکت این ایام شاهد نهضت قرآن‌خوانی خواهیم بود، افزود: این محافل فرصتی مناسب برای قاریان و قرآن‌دوستان است که می‌توانند از آموزهای این کتاب آسمانی بهره کافی را ببرند.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه هرمزگان ادامه داد: امروز به برکت نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی شاهد ترویج فرهنگ قرآنی در تمامی سطح جامعه و در کنار آن فعالیت دانش‌آموزان، فرهنگیان، کارمندان، نیروی‌های نظامی، پزشکان و مهندسان در امور قرآنی هستیم.

باقرزاده بیان کرد: حجم فعالیت‌های قرآنی در استان هرمزگان گسترش پیدا کرده و بستر‌های مناسب برای حافظان و قاریان ایجاد شده است که این روند با حضور نوجوانان و جوانان نیز بهتر خواهد شد.

وی گفت: محافل قرآنی نه تنها در زمینه تلاوت بلکه برای معرفت‌افزایی و در مسیر عمل به آموزه‌های قرآن نیز باید مورد توجه باشند و عاملان به قرآن در جامعه ما افزایش یابد.

انتهای پیام
captcha