راه برون‌رفت از مشکلات تمسک به اهل بیت(ع) و قرآن است
کد خبر: 4196746
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

راه برون‌رفت از مشکلات تمسک به اهل بیت(ع) و قرآن است

جاسم حسینی‌زاده با بیان اینکه تربیت فرزندان با محبت پیامبر (ص) و قرآن حاصل می‌شود گفت: تنها راه برون رفت از تمام مشکلات تمسک به قرآن و اهل بیت است.

جاسم حسینی‌زادهبه گزارش ایکنا از هرمزگان، جاسم حسینی‌زاده، معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش امروز، دوشنبه ۹ بهمن‌ماه در آیین افتتاحیه هفتمین مسابقات هم‌خوانی قرآن‌کریم و مدیحه‌سرایی در ناو شهید رودکی در بندرعباس برگزار شد، با روایتی از پیامبر‌‌ اکرم (ص) که فرمود: حامل قرآن پرچم‌دار دین است و هر کس حامل قرآن را تکریم کرده خداوند را تکریم می‌کند، گفت: تنها راه برای سنجش و صعود انسان، از کانال آموزه‌های قرآن است.

وی، افزود: این رویداد بزرگ که در هفتمین دوره آن در هرمزگان رقم می‌خورد، حضور نمایندگان کشورهای جبهه مقاومت در لوای قرآن واحد و خدای واحد، از معنای ویژه‌ای برخوردار است.

معاون مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ‌پیامبر اکرم (ص) فرمودند اگر می‌خواهید کار تربیتی برای فرزندان خود انجام دهید آن‌ها را با محبت من و اهل‌بیت و بعد با محبت قرآن تربیت‌کنید، افزود: تنها راه برون رفت از تمام مشکلات تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام
captcha