لزوم حضور مبلغان در زندان‌ها برای تقویت آموزه‌های دینی
کد خبر: 4196501
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان تأکید کرد؛

لزوم حضور مبلغان در زندان‌ها برای تقویت آموزه‌های دینی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده با اشاره به لزوم حضور روحانیون و مبلغان در زندان‌ها گفت: زندان‌ها بهترین و نیازمند‌ترین گروه هدف جهت تقویت آموزه‌های دینی و گسترش معنویت است.

بازدید حجت‌الاسلام‌ محمد عبادی‌زاده از زندان بندرعباسبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان‌، هشتم بهمن‌ماه در بازدید از زندان بندرعباس در جمع مددجویان فعال قرآنی اظهار‌ کرد: انس با قرآن و تدبر در آن بهترین راه سعادت و نجات انسان است. دوران تحمل حبس زندانیان فرصت مناسبی برای ایجاد تغییر و تحول، کسب معنویت و تقویت ارزش‌های‌ دینی جهت بازگشت به آغوش جامعه است.

وی با اشاره به نقش اشتغال در بازاجتماعی شدن زندانیان، خواستار توسعه اشتغال زندانیان با تأکید بر درآمدزایی و اشتغال مولد شد و گفت: حرفه‌آموزی در راستای اشتغال زندانیان یکی از مهم‌ترین اهداف تحقق مسئولیت اجتماعی صنایع و شرکت‌های بزرگ هرمزگان است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به لزوم حضور روحانیون و مبلغان در زندان‌ها بیان کرد: زندان‌ها بهترین و نیازمند‌ترین گروه هدف جهت تقویت آموزه‌های دینی و گسترش معنویت است.

انتهای پیام
captcha