عزت و اعتماد به نفس کنونی ما حاصل تلاش امام راحل است
کد خبر: 4156569
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
استاندار هرمزگان:

عزت و اعتماد به نفس کنونی ما حاصل تلاش امام راحل است

استاندار هرمزگان گفت: ما به امام بدهکاری داریم، اعتماد به نفس و عزت نفس فعلی ما برگرفته از حضرت امام(ره) است که توانسته‌ایم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

ارسالی/ عزت نفس و اعتماد به نفس کنونی ما حاصل تلاش امام راحل استبه گزارش ایکنا از هرمزگان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران اعزام زائران به سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ضمن تقدیر از تلاش‌های سپاه استان در تدارک این برنامه اظهار داشت: خوشبختانه امسال همه تلاش کردند و زحمت کشیدند تا اعزامی خوب به مراسم ارتحال حضرت امام(ره) داشته باشیم. 

وی افزود: جمع قابل توجهی از مردم استان که علاقه داشتند با حضور در مراسم ارتحال، علاوه بر تجدید پیمان با امام راحل، از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز بهره مند شوند با یک برنامه ریزی خوب و حمایت صنایع و شرکت‌های مستقر در استان توانستند به این مسئله مهم دست یابند. 

استاندار هرمزگان گفت: مراسم ارتحال امسال علاوه بر جنبه ملی، دارای جنبه بین المللی نیز بود، دوست و دشمن انقلاب در حال نظاره بودند که آیا ملت ایران همچنان به آرمان‌های امام معتقد هستند که خوشبختانه با حضور دشمن شکن مردم پاسخ قاطعی به دنیا مخابره شد. 

وی با تأکید بر لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد امام راحل تصریح کرد: ما به امام بدهکاری داریم، اعتماد به نفس و عزت نفس فعلی ما برگرفته از حضرت امام است که توانسته‌ایم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم. 

دوستی با تأکید بر اینکه برگزاری شکوهمند مراسم ارتحال، عزت جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: امسال در استان برای اعزام زائران کارهای خوبی صورت گرفت که باید از تمام دست اندر کاران این برنامه تشکر کنم. 

سردار پاسدار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان نیز در این آیین اظهار کرد: امسال 1600 نفر زائر از اقصی نقاط استان هرمزگان به مراسم ارتحال امام راحل اعزام شدند. 

وی ضمن تقدیر از همکاری‌ها و تلاش استاندار هرمزگان در زمینه اعزام زائران به مرقد امام، افزود: این نظام و انقلاب هر چه دارد از برکت تلاش ها و فعالیت‌های امام راحل است. پس از چند سال وقفه به جهت کرونا و ماه مبارک رمضان اولین سالی بود که اعزام داشتیم و این اعزام به نسبت سالیان قبل بی نظیر بود. 

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان گفت: امسال این اعزام، برنامه‌ریزی و نظم خاصی داشت و از نحوه اعزام تا اسکان و پذیرایی زائران به خوبی و با کیفیت بالا انجام گرفت. 

در این آیین از جمعی از فعالان و دست اندرکاران اعزام زائران به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند. 

انتهای پیام
captcha