محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4156467
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
سرپرست تبلیغات اسلامی بوموسی:

محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

سرپرست تبلیغات اسلامی بوموسی گفت: یکی از مراسمات و برنامه‌هایی که می‌توان در زمینه جذب افراد کار کرد و زمینه مناسبی برای استفاده در جهت جهاد تبیین دارد، محرم است که اقشار مختلف مردم در مراسم شرکت می‌کنند.

ارسالی/ محرم بهترین فرصت برای جهاد تبیین استبه گزارش ایکنا از هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوموسی اظهار کرد: یکی از مراسمات و برنامه‌هایی که می‌توان در زمینه جذب افراد کار کرد و زمینه مناسبی برای استفاده در جهت جهاد تبیین دارد، محرم است که اقشار مختلف مردم در مراسم شرکت می‌کنند.

وی گفت: این بحث جهاد تبیین بود که کربلا را کربلا کرد و موجب شد مصائبی که برای اهل بیت (ع) در این واقعه رخ داد، به گوش همه برسد. خطبه‌ها و روشنگری‌های حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد (ع) باعث شد این واقعه که شاید یزید و یزیدیان آن را شکست سپاه حق می‌دانستند، به پیروزی بدل شود و همگان به واقعیت واقعه کربلا واقف شوند.

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: باید از محرم به عنوان فرصتی برای بازگو کردن سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، هم در اجتماع و هم در خانواده استفاده کرد که این موضوع باید مورد توجه واعظان و عزاداران عزیز قرار بگیرد.

وی افزود: یکی دیگر از مباحثی که حتماً باید به آن دقت شود، موضوع امیدآفرینی است که در جامعه امروز ما ضرورت آن بسیار احساس می‌شود و باید به آن پرداخته شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسنی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ دینی و ایرانی ما از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، ما نیز باید تمام تلاش خود را در زمینه تبیین دقیق موضوعات مختلف در فضاهای مختلف جامعه اقدام کنیم.

انتهای پیام
captcha