طلبه باید زمان‌شناس باشد
کد خبر: 4156405
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲

طلبه باید زمان‌شناس باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه گفت: زمان‌شناس بودن افراد و مخصوصا طلاب خیلی مهم است، زیرا کسی که آگاه به زمان خودش نباشد در معرض اشتباهات فراوان است.

ارسالی/ مسئله اصلی و اولویت دار در مواجه با دشمن تهاجم تبلیغاتی استبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، نشست تخصصی سفیران گفتمان‌ساز محرم‌الحرام شهرستان بندرلنگه در مکان ناحیه مقاومت سپاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در این نشست با تاکید بر زمان‌شناسی بیان کرد: زمان‌شناس بودن افراد و مخصوصا طلاب خیلی مهم است، زیرا کسی که آگاه به زمان خودش نباشد در معرض اشتباهات فراوان است. در دین هم ،یکی از ریشه های مهم انحراف در دین‌شناسی و احکام‌دانی،  زمان‌شناس نبودن است، شما کافی است که بدون ملاحظه زمان یک حکم از احکام به فرد یا جامعه‌ای ارائه بدهید خیلی از اوقات ممکن است تاثیر عکس داشته باشد. اینکه ما به موضوع مورد نیاز جامعه نپردازیم و نقاط دیگری را برجسته بکنیم خود به خود کمکی به دشمنانمان کرده‌ایم و کمک کردیم به دفن موضوع مهمتر.

خلیفاوی ادامه داد: طلبه‌ها باید بدانند بیشترین تحرکات دشمن در این زمان برای ملت ایران، تحرک جنگ نرم و تبلیغات است. مسئله اصلی و اولویت‌دار، تهاجم تبلیغاتی است. هدف این تهاجم برای در دست گرفتن نبض افکار عمومی است. ملتی که افکار عمومیش در دست دشمن باشد، حرکت‌ها و فعالیت‌های آن طبق میل دشمن خواهد بود.

وی در پایان افزود: طلبه‌ها باید با همدلی و همزیستی اجتماعی، پیوستگی جامعه را حفظ کنند و برای تحقیق این کار به دو بازوی جریان رسانه و جریان مردمی نیاز است.

انتهای پیام
captcha