کمیته امداد بهترین مرجع تشخیص میزان فقر خانواده‌هاست
کد خبر: 4156071
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
مدیرعامل منطقه آزاد جزیره قشم:

کمیته امداد بهترین مرجع تشخیص میزان فقر خانواده‌هاست

عادل پیغامی گفت: سازمان منطقه آزاد جزیره قشم، به دلیل نوع فعالیت نمی‌تواند مرجع تشخیص میزان فقر خانواده‌ها باشد اما کمیته امداد با اطلاعات دقیق از خانوارها و داشتن مددکار خبره می‌تواند در این خصوص مرجع باشد.

ارسالی/ کمیته امداد، بهترین مرجع تشخیص میزان فقر خانواده هاستبه گزارش ایکنا از هرمزگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عادل پیغامی، مدیرعامل منطقه آزاد جزیره قشم در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد جزیره قشم، به دلیل نوع فعالیت نمی‌تواند مرجع تشخیص میزان فقر خانواده‌ها باشد اما کمیته امداد با اطلاعات دقیق از خانوارها و داشتن مددکار خبره می‌تواند در این خصوص مرجع باشد.

پیغامی افزود: این سازمان به گونه‌ای برنامه‌ریزی دارد که در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند این جزیره کمک‌های خود را به نهادهای رسمی حمایتی از جمله کمیته امداد اهدا نماید.

وی با اشاره به نقش انقلابی کمیته امداد گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره)، همانگونه که مزین به نام معمار کبیر انقلاب بوده و یک نهادی انقلابی، اسلامی، دینی و مورد وثوق جامعه است، نقش ارزشمندی در جهت کاهش فقر و رفع محرومیت در کشور ایفا می‌نماید.

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات گسترده و فعالیت‌های مختلف، در راستای توانمندسازی و خودکفایی اقشار نیازمند عمل می‌کند و در این چهار دهه سعی کرده در مسیر فقرزدایی گام‌های مؤثری بردارد.

باسره، تحکیم بنیان خانواده را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و ۶۴۴ خانواده در جزیره قشم تحت حمایت کمیته امداد است و سعی می‌کنیم در ابعاد مختلف، توانمندی فکری، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برای جامعه هدف مهیا کنیم.

انتهای پیام
captcha