موکب‌داران استان‌های جنوبی در بندرلنگه حضور یافتند
کد خبر: 4154915
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
به منظور خدمات‌رسانی در پیاده‌روی اربعین

موکب‌داران استان‌های جنوبی در بندرلنگه حضور یافتند

رئیس‌ تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: به منظور آمادگی برای خدمات‌رسانی در مسیر اربعین به زائران امام حسین(ع)، موکب‌داران سه استان بوشهر، خوزستان و هرمزگان در شهرستان بندرلنگه حضور به هم رساندند‌.

موکب اربعینبه گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، گفت: محرمی دیگر از راه رسید و دیگر بار که چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و کربلای ۶۱ هجری می‌گذرد، یاد رشادت، پایداری، عدالتخواهی، شهامت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو پایمرد صحرای کربلا دوباره در دل‌ها جان گرفت.

وی افزود: اگر چه قرن‌ها از حادثه کربلا می‌گذرد اما دل‌ها هم‌چنان شیفته پیام کربلا است و هر محرم شرح ایثار حماسه‌سازان عاشورا جهان را به شمیم جان‌نواز «باز این چه شورش است» معطر می‌سازد.

رئیس‌ تبلیغات اسلامی بندرلنگه در ادامه گفت: به منظور آمادگی برای خدمات‌رسانی در مسیر اربعین به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، موکب‌داران سه استان بوشهر، خوزستان، هرمزگان برای نصب 10 هزار پرچم‌ مشکی بر تابلو‌های راهداری در شهرستان بندرلنگه حضور به هم رساندند.

خلیفاوی ادامه داد: این حرکت عظیم قبل از آغاز ایام محرم، از شهرستان بندرلنگه شروع  و در نهایت تا مرز شلمچه به پایان می‌رسد.

وی در پایان گفت‌: تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه مواکب‌داران اربعین حسینی و پویش جهادی را هيچ کس نمی‌تواند ارزش‌گذاری کرده و از آن قدردانی نماید، البته اجر و پاداش این خدمات و اعمال خالصانه نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط خواهد بود و قطعاً ثواب این خدمات کمتر از خدمت به زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) نخواهد بود.

انتهای پیام
captcha