پیش بینی جمع آوری بیش از 15 میلیارد تومان نذورات و قربانی خیرین نیکوکار
کد خبر: 4151303
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

پیش بینی جمع آوری بیش از 15 میلیارد تومان نذورات و قربانی خیرین نیکوکار

در روز عید قربان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از آمادگی این نهاد و بیش از 200 مرکز نیکوکاری در سراسر استان جهت دریافت نذورات، قربانی و کمک های مردمی و توزیع بین نیازمندان و خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.

پیش بینی جمع آوری بیش از 15 میلیارد تومان نذورات و قربانی خیرین نیکوکاربه گزارش ایکنا از هرمزگان، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تبریک عید قربان اظهار کرد: این نهاد آماده دریافت نذورات، قربانی خیرین نیکوکار و کمک‌های مردمی جهت اهدا به نیازمندان و خانواده‌های ایتام تحت حمایت کمیته امداد می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه این کمک‌ها در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: دفاتر کمیته امداد و بیش از200 مرکز نیکوکاری در سراسر استان هرمزگان به صورت مستقیم و همچنین کد دستوری #076*8877* و شماره کارت 6037997900000648 به نام "نذر قربانی" برای دریافت این کمک‌ها پیش‌بینی شده است.

 باسره از پیش‌بینی جمع‌آوری 15 میلیارد تومان کمک خیرین نیکوکار در عید قربان خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته در عید قربان، یک هزار و 420 راس گوسفند و گاو به ارزش 9 میلیارد تومان جمع آوری و بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع گردید.

 

انتهای پیام
captcha