اعزام نخستین گروه از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان به مشهد مقدس
کد خبر: 4150922
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

اعزام نخستین گروه از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان به مشهد مقدس

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش استان هرمزگان، 275 نفر از دانش آموزان دختر تحت حمایت این نهاد به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام نخستین گروه از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا از هرمزگان، حمید باسره، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان، اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت، نخستین گروه از دانش آموزان دختر تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان با همکاری آموزش و پرورش استان در قالب اردوهای علمی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه این اردو  نخستین برنامه حوزه فرهنگی این نهاد در قالب اردو های زیارتی در سال 1402 بوده است، افزود: این اردو متشکل از  275 نفر از دانش آموزان دختر در مقطع تحصیلی متوسط اول و دوم می باشد که به مدت یک هفته در اردوگاه ثامن ائمه مشهد مقدس اقامت دارند.

 باسره  با بیان اینکه هدف از اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس را ارتقای مسئولیت‌پذیری، رشد فرهنگی و تربیتی، کشف استعدادها، رشد شخصیت معنوی و اجتماعی دانش‌آموزان دانست، تصریح کرد: دانش آموزان این اردو از خوابگاه های شهرستان رودان، بشاگرد و بندرعباس بودند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین و کمک های مردمی تا پایان سال 1402 بتوانیم بیش از یک هزار 800 نفر از دانش آموزان به اردوهای مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی و سیاحتی کشور اعزام کنیم.

شایسته ذکر است کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* جهت دریافت کمک های مردمی به رفع مشکلات نیازمندان در سرفصل مختلف است.

انتهای پیام
captcha