آغاز توزیع6400 بسته معیشتی در استان هرمزگان
کد خبر: 4135636
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

آغاز توزیع6400 بسته معیشتی در استان هرمزگان

رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان اما‌م‌(ره) استان هرمزگان و به همت بنیاد احسان در بندرعباس برگزارشد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، منوچهر دانشمند، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان هرمزگان، صبح امروز 31 فروردین ماه، در رزمایش همدلی و احسان که در بندرعباس برگزارشد، عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر به همت گروه‌های جهادی تعدادی از خانوارهای نیازمند را در مناطق کمترتوسعه یافته استان شناسایی کنیم.
وی افزود: طی این اقدام 6400 بسته معیشتی تهیه شده است که شامل 11 قلم ضروری معیشت، به ارزش 50 میلیارد ریال بوده و از امروز در بخش های کمترتوسعه یافته استان شروع به توزیع این بسته ها خواهدشد.
دانشمند با اشاره به این که ستاد در این ایام توزیع مواد پروتئینی از جمله گوشت و مرغ را نیز صورت گرفته است، ادامه داد: لازم به ذکر است به همت معاون اجتماعی ستاد فرمان امام(ره) در استان تحقیقاتی در زمینه تکنولوژی آبزیان نیز صورت گرفته است که بتوان مزارع پرورش آبزیان را از مسیر سنتی خارج و بادفع آفات و افزایش بازدهی به نتیجه و پیشرفتی مطلوب در زمینه پرورش آبزیان از جمله ماهی و میگو دست یافت. از سایر برنامه‌های این ستاد توجه به تکنولوژی کشاورزی است که بتوان بازدهی تولید مزارع کشاورزی و گلخانه ای را افزایش داد.
وی با بیان این که در حوزه ایجاد مهارت برای دانش آموزان نیز اقداماتی صورت گرفته است، عنوان کرد: دایر شدن خانه های احسان درجهت رفع آسیب های اجتماعی درمحلات مختلف از سایر اقدامات این ستاد است.
وی در پایان ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندارهرمزگان، دستگاه های اجرایی و گروه‌های جهادی و رسانه ها گفت: در این مسیر، تنها همدلی مشهود است. امید آن که همیشه همراه و همدل ما بوده تا به اهداف مشترک دست یابیم.

انتهای پیام
captcha