چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد
کد خبر: 4135106
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی هرمزگان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد

آئین شب خاطره «ایستاده چون موج» به مناسبت اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان هرمزگان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، آئین شب خاطره «ایستاده چون موج» به مناسبت اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سرداران شهید «دارا» و «رئیسی»، شب گذشته، ۲۸ فروردین‌ماه، در بندرعباس برگزار و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

در این مراسم که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان هرمزگان با همکاری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر روی عرشه ناو شهید ناظری برگزار شده بود «علی پیشدار» هنرمند جوان هرمزگانی رشته گرافیک و هنرهای تجسمی، به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان هرمزگان معرفی و از آثار، عناوین و تلاش‌های وی در زمینه هنر انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

سعید عبدلی‌زاده، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی هرمزگان، در این مراسم، خلق آثار متعهدانه و جریان ساز، موفقیت در عرصه جشنواره‌های هنری، فعالیت‌های تربیتی و آموزشی را از جمله معیارهای انتخاب این هنرمند جوان به عنوان چهره برتر هنر انقلاب استان هرمزگان عنوان کرد.

«علی پیشدار» که پیش از این نامزد چهره برتر هفته هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰ نیز معرفی شده بود، عناوین و فعالیت‌هایی همچون تدریس گرافیک، عضو شورای مرکزی مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی آفتاب، مدیریت پروژه‌های هنری پوستر و دیوارنگاره پرواز ۶۵۵، شهید مجتبی امیری و شهدای مفقودالاثر نیروی دریایی سپاه، عنوان برتر سوگواره ملی هنر هیئت و کسب لوح تقدیر از پانزدهمین جشنواره تجسمی فجر را در کارنامه هنری خود داراست.

انتهای پیام
captcha