حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، نشانه بصیرت مردم هرمزگان است
کد خبر: 4134251
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، نشانه بصیرت مردم هرمزگان است

امام جمعه موقت بندرعباس حضور با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه بصیرت مردم هرمزگان دانست و گفت: دفاع از دین اسلام و ارزش‌های آن به زمان و جغرافیای مشخصی محدود نیست.

حجت الاسلام میرزاده امام جمعه موقت بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام عطاالله‌ میرزاده، امام جمعه موقت بندرعباس، روز گذشته، ۲۵ فروردین، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به ۲۹ فروردین که روز ارتش نام دارد، اظهار کرد: سال هاست که ارتش قهرمان در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوردست‌ها، از منافع کشور دفاع می‌کند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: به شهادت رساندن ۳ تا ۵ هزار زن و کودک فلسطینی در سال ۱۹۸۲ میلادی، تنها گوشه‌ای کوچک از جنایت‌های این رژیم است.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به مسئولیت بزرگ مسئولان کشور در مهار تورم افزود: بر اساس اعلام کارشناسان اقتصادی باید شرایطی مهیا شود که صادرکنندگان پس از صادر کردن کالای خود، به جای تبدیل ارز خارجی به ریال، همان ارز‌های معامله شده را وارد کشور کنند.

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به طرح عفاف و حجاب نیروی انتظامی و تاکید بر ضرورت حمایت مردم از این طرح، افزود: در اجرای این طرح باید قانون اصل و ملاک باشد.

حجت‌الاسلام میرزاده گفت: اکنون یکی از مهمترین موانع تولید در کشور سود زیاد بانکی برای سرمایه گذاران است.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه ضمن اشاره به شهادت سرهنگ مریدی که در درگیری با قاچاقچیان در شهرستان رودان به شهادت رسید، گفت: مسئولان باید با تصویب قوانین بازدارنده مانع فعالیت برهم زنندگان امنیت مردم و از دست رفتن جوانان شجاع در نیرو‌های مسلح کشور شوند.

 

انتهای پیام
captcha