ضرورت برپایی راهپیمایی روز قدس با محوریت مردم در هرمزگان
کد خبر: 4131648
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

ضرورت برپایی راهپیمایی روز قدس با محوریت مردم در هرمزگان

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: برگزاری مراسمات با محوریت مردم به مراتب دارای کیفیت بالاتری است به همین جهت باید در برپایی این‌گونه مراسمات از ظرفیت مردم استفاده شود.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، صبح امروز، 16 فروردین، در ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید فطر هرمزگان، راهپیمایی روز جهانی قدس را یک مانور اقتدار دانست و اظهار کرد: بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

وی، روز جهانی قدس را متعلق به تمامی مسلمین جهان دانست و عنوان کرد: هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا می‌کند در این روز مقدس نقش‌آفرینی  می‌کند و جمهوری اسلامی نیز پرچم‌دار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود تأثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ضمن تأکید بر برگزاری مردم پایه راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: برگزاری مراسمات با محوریت مردم به مراتب دارای کیفیت بالاتری است به همین جهت باید در برپایی این‌گونه مراسمات از ظرفیت مردم استفاده شود.

عبادی‌زاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های نظام اسلامی باید تلاش کنند که حضور مردم در عرصه‌های مختلف پررنگ‌تر شود، عنوان کرد: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی باید برای اجرای برنامه‌ها و مناسبات، برای مردم یک نقش ویژه‌ای تعریف کنند و اقدام به پشتیبانی از برنامه‌های مردمی کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس یکی از عواملی است که باعث تولید قدرت در کشور می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی با تمام امکانات خود برای برپایی راهپیمایی روز قدس با برنامه‌ریزی ورود کنند تا صدای ضد استکباری مردم ایران در سطح جهان طنین‌انداز شود.

انتهای پیام
captcha