دشمن در مقوله حجاب به دنبال ایجاد دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی است
کد خبر: 4130691
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان:

دشمن در مقوله حجاب به دنبال ایجاد دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ۱۲فرودین، روز اقتدار جمهوری و اسلامیت نظام متکی بر مردم است، گفت: دشمن در مقوله حجاب به دنبال ایجاد دو قطبی انقلابی و غیرانقلابی در جامعه است.

حجت الاسلام عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، ظهر امروز، ۱۱ فروردین، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: در ماه شریف و مهمانی خدا رمضان مبارک قرار داریم که تقوا الهی بهترین سپر و راه نجات برای انسان از گمراهی‌ها است.
وی افزود: مرفهین بی‌درد و بی‌تفاوت‌ها به تعبیر قرآن کریم «مترفین» که نه درد دین دارند و نه خدا و جامعه و تنها به خودشان می‌اندیشند مشکلاتی در جامعه اسلامی به‌وجود می‌آوردند.
امام جمعه بندر عباس ادامه داد: در مقابله با افراد بی‌درد و بی‌تفاوت بایستی افرادی که اهل فضیلت و ارزش‌های الهی هستند پای کار بیایند و جامعه را نجات دهند.
عبادی‌زاده عنوان کرد: قرآن کریم علت هلاکت ملت‌ها و اقوام پیشین را نخست افرادی در جامعه می‌داند که جلوگیری از فساد نکردند، صاحبان خرد و اندیشه در میان آن‌ها کم بودند، رواج بی‌تفاوتی در جامعه و وجود مرفهین بی‌درد و در آخر افرادی که ظلم به خود و دیگران و را مبادرت می‌ورزیدند.
وی همچنین افزود: خداوند متعال هشدار می‌دهد که برای نجات جامعه باید جریان خردگرا و فضیلت گرا باید گسترش یابد و صاحبان قدرت و علم باید پرچم‌دار و وظیفه مبارزه با فساد را در اولویت خود قرار دهند.
وی با اشاره به جنگ روایت‌ها در زمان حکومت ظاهری امام حسن مجتبی(ع)، علت شکست آن حضرت را تحلیل اشتباه یاران و اطرافیان دانست و اضافه کرد: حضرت خدیجه(س) بیشترین خدمات را به اسلام از خود به یادگار گذاشت و در شرایط سخت اسلام با ثروت خویش چراغ هدایت اسلام را روشن نگه داشت.
عبادی‌زاده با اشاره به ۱۲ فرودین روز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تنها نظامی که در دنیا اصل خود را به رأی مردم گذاشت و با تکیه به مردم و اسلام به راه خود ادامه داد، جمهوری اسلامی ایران است. همه ما باید در راستای حفاظت و حراست از جمهوریت که ساختار شکلی نظام و اسلامیت که محتوای حکومت‌داری است کوشا باشیم و اجازه ندهیم ارزش‌ها و مبانی اسلامی در جامعه کمرنگ شود.
نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ادامه داد: دشمنان انقلاب بدانند حکومتی که بر مبنای و متکی بر مردم است باقی خواهد ماند و علیرغم همه دشمنی‌ها به راه خود ادامه می‌دهد.
عبادی‌زاده با بیان اینکه به وضعیت بدحجابی‌ها در جامعه در زمان مشخص خود رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: از دستگاه‌های اداری و نهاد‌های مرتبط با نظام پذیرفته نیست که با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی دهن کجی کنند و از استاندار می‌خواهیم به این امر رسیدگی کنند.
وی در پایان با بیان اینکه دشمن در امر حجاب و پوشش به دنبال دو قطبی کردن جامعه است یادآور شد: مردم ما در زمین دشمن بازی نخواهند کرد و دشمن با این مسئله می‌خواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد که مسئولان باید دقت نظر بیشتری در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha